24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
@CarlAtTelenet Vanaf dinsdag 15 oktober is er op play4 veel wordt aangekondigd, is dat omdat de zender nog geen info kan geven of is dat een probleem weer met de EPG???
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV-gids Belgische zenders "wordt aangekondigd"
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: Nieuw topic gestart, aangezien vorige melding opgelost was begin september
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zal spijtig weer een probleem zijn dat op 7 dag
Zou zeggen dag 12 of 13 dat de epg nog niet geladen is
Dag @Master-Magic,
Er was inderdaad een probleem: we hebben dat eerder deze week geëscaleerd naar onze EPG-aggregator. Intussen is [een deel van] de data weer beschikbaar.
We volgen verder op!
Groet,
Carl
@CarlAtTelenet op de telenettv site is er toch nog altijd een melding van wordt aangekondigd gedeeltelijk tot woensdag 16 oktober en vanaf dan is er enkel wordt aangekondigd,
is dat nog enkel 7 dagen EPG via de play4 zender of is dat nog niet aangepast via de site???
de vorige EPG aanbieder was toch betrouwbaarder dan deze nu, heel veel fouten na bijna 2 jaar al, zou niet mogen....
Maandag 14/10/2024 21u15 "Wordt aangekondigd" ipv "De slimste mens..."
Typisch Telenet uiteraard, wat had je verwacht lol. Hier kan je het wel vinden.
@Santa Had dit gisteren al gemeld dat er enkele dingen niet gemeld staan en vanaf dinsdag niks meer dan wordt aangekondigd, dit was vorige week al doorgegeven maar kennelijk werkt play4 met een 7 dagen info epg, een nieuwe epg aanbieder is kennelijk na bijna 2 jaar nog steeds met veel problemen, zou niet mogen, wat mis ik de oude aanbieder dat altijd 14 dagen epg had en nooit problemen gaf.
@Master-Magic schreef:@CarlAtTelenet op de telenettv site is er toch nog altijd een melding van wordt aangekondigd gedeeltelijk tot woensdag 16 oktober en vanaf dan is er enkel wordt aangekondigd,
Ze zijn er mee bezig, geef het tijd...
@WG94 Met de vorige epg aanbieder was dit amper, na 2 jaar bijna en nog steeds problemen.
er zijn nog klanten dat dit ergerlijk vinden maar dat niet op fora komen,
dit is geen goeie reclame voor een bedrijf dat zoveel problemen heeft en dat lange tijd over gaat eer dat is opgelost, met de andere problemen erbij.
Dit is geweten het is er niet beter op geworden en mensen hakken af
Zeker de leeftijd info over programma's staat nog altijd niet op punt
Er waren veel klachten nu de tv zender op het beeld index geeft vanaf het begin van het programma's
valt wel veel op dat ze de bal volledig verkeerd hebben leeftijd 10 is opeens 16
natuurlijk voor de kinderen deze zitten voor de tv en zullen ook blijven kijken ook al is er aanstoot aan
en als ouder kan je weinig doen als de leeftijd instelling niet goed werkt doorgeven en na een paar weken zelfde verhaal weer
Dag iedereen,
Ik deel oprecht jullie bezorgdheden, en zal ze ook allerminst ontkennen. De Play 4-problemen ("wordt aangekondigd" in de nabije toekomst) lagen bij een partner, maar daar heeft de klant natuurlijk geen boodschap aan.
We tillen bij Telenet zwaar aan dit incident en zullen dit zéker niet zomaar laten passeren. Zelf heb ik gisteren ook weer een deel van mijn vrije dag geïnvesteerd in een nieuwe escalatie.
Het probleem zélf is intussen gelukkig wel opgelost, zij het laat. Dank voor jullie begrip en geduld, want dit is niet de kwaliteit waar wij als Telenet voor staan.
Groet,
Carl
Hoewel een totaal ander onderwerp dan wat in deze thread besproken wordt, toch nog even hierop ingaan.
(Opnieuw vriendelijk verzoek om per thread maar één onderwerp te bespreken: alleen zo blijven de conversaties voor iedereen overzichtelijk)
Sinds kort zijn onze broadcasters verplicht (Vlaams decreet) om nieuwe age ratings mee te geven voor de nieuwe Vlaamse Leeftijdsclassificatie: GoedGezien!, https://www.goedgezien.tv/home/ . Deze kunnen mogelijks afwijken van de ratings die bepaalde events voordien hadden (Kijkwijzer NL, Arcom, enz), maar dat ligt volledig buiten onze macht en wil. Deze beoordelingen worden door onze broadcasters opgemaakt op basis van een lijst van criteria die door de Vlaamse Overheid werd opgesteld.
Wij worden binnenkort verplicht deze nieuwe Vlaamse leeftijdscategoriëen in onze interface weer te geven (maar doen dat op de nieuwe boxen al wat vroeger), en kunnen dat enkel en alleen doen op basis van wat de broadcasters ons (moeten) aanreiken.
In de videostreams zélf worden ze momenteel al ingebrand door de broadcasters zélf, om te voldoen aan het Vlaams decreet.
Carl
Het probleem "wordt aangekondigd" op Play4 zie ik nu nog steeds verschijnen als ik wil programmeren voor volgende week. Ook op Play5 zie ik bij mijn serie "FBI Most wanted" volgende week "wordt aangekondigd" verschijnen. Is lastig als je programmeerd voor de volgende week.
Dag @Dreekes,
De enige "Wordt aangekondigd" die ik momenteel in ons systeem zie voor de Play Media kanalen, is op Play 6: 2024-10-20 03:45-05:00.
Mogelijks toont je box nog 'stale' data omdat die nog maar net opgestart is, offline is, of zijn update om de ene of andere reden gemist heeft.
Ik kan zelf alleen maar spreken vanuit de data in onze backend, maar zou ervan uitgaan dat dit na een reboot van je box waarschijnlijk wel in orde komt.
Sorry voor het ongemak!
Carl
Beste Carl,
De tv gids op mijn digicorder is momenteel bijgewerkt op Play 4 en 5. Ik heb mijn favoriete reeks kunnen programmeren.
Met vriendelijke groeten,
Dreekes