|
26.341
netweters
|
163.893
antwoorden
|
|
22.015
vragen
|
zag gisteren dat er vanaf dinsdag 19/05 in de epg op alle zenders "wordt aangekondigd" staat,
dat kan dus zeker niet aan de zenders zelf liggen.
ook donderdag 14/05 op vtm staat alles "wordt aangekondigd"
ik gebruik nog een digicorder, is dit weer een push om over te schakelen naar de tv-box.
laatste update ivm de digicorder die op "mijn telenet" is onderstaande, staat niets over de tv gids
Problemen met de tv-gids zijn sinds de overschakeling naar een andere leveranciers voor de tv-gids meer een zekerheid dan een uitzondering. Echter heb ikzelf nooit ondervonden dat dinsdag 19 mei volledig leeg bleef. Ik zie bijvoorbeeld wel op donderdag 14 mei in de namiddag op Play nog een programma "Wordt aangekondigd" staan, terwijl dit dus de uitzending van de Belgische bekerfinale voetbal is. Dat dit pas veel later wordt aangevuld in de tv-gids, gebeurt jammer veel te vaak.
En ik gebruik zowel de Telenet TV-app als de Telenet TV Box, al van in de testfase van de TV Box gebruiken we hier geen HD Digicorder meer, dus dit is toch al een jaar of 7-8 ondertussen. Dus het probleem ligt zeker niet aan het gebruik van een HD Digicorder.
is niet alleen dinsdag 19 mei, maar ook alle dagen erna
lijkt dus eerder enkel op de digicorder, en niet op de tv-box
Je kan tot 14 dagen in je tv gids kijken dus de dagen erna is na die 14 dagen , lijkt mij als ik het zo bekijk. Je kan altijd eens proberen je modem te herstarten en zien of dat je zenders dan wel doorkomen , dat er een probleem is met de interactiviteit en je op deze manier niet alle info door krijgt.
Of het een push is naar de tv box kan ik je niet zeggen , maar ze proberen natuurlijk wel iedereen naar de tv box te krijgen uiteindelijk. Het zou me verbazen dat ze dan je EPG leeg laten denk niet dat ze het zo gaan doen. Ik vermoed dat dat er gewoon minder gebruiksmogelijkheden komen op je digicorder en op die manier je naar de tv box laten. Dus met andere woorden wil je gebruik maken van meerdere mogelijkheden dan dien je over te gaan naar de tv box.
14 dagen is tot 23 mei, vandaag staat er dus vanaf 19 mei tot 23 mei overal "wordt aangekondigd"
Trek eens de stroomstekker eens uit van de Digicorder 5 min
En laat rustig opstarten doe het ook met de modem
Kijk eens dat de spaarstand opstaat in toestel
Anders zoals ze zeggen vanaf 2019 zitten we bij een andere Epg leverancier en die neemt het niet serieus
Het is bijzonder lastig, dat we geen bekerfinale op Play kunnen programmeren op Play van donderdag 14/5 om 15 uur.
Reden: Opname mislukt door copyrightsbeperking. En nog altijd; Wordt aangekondigd!
digicorder heropgestart, modem heropgestart, niet opgelost, vanaf 19 mei "geen programmagegevens beschikbaar"
was een paar weken terug ook zo met de Europese voetbalmatchen
@K-330 schreef:Het is bijzonder lastig, dat we geen bekerfinale op Play kunnen programmeren op Play van donderdag 14/5 om 15 uur.
Reden: Opname mislukt door copyrightsbeperking. En nog altijd; Wordt aangekondigd!
Maak voor deze wedstrijd een apart bericht in TV-gids meldingen. Dan zal het team dat oppikken en nakijken waar het misloopt