24785
netweters
|
152658
antwoorden
|
20728
vragen
|
Hallo,
Ik dacht dat je 2000 belminuten naar mobiel kreeg via die app? Indien ja, waarom is dit dan aangerekend op mijn factuur? Dit maakt deze app voor mij compleet waardeloos....
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waar haal je dat van die 2.000 belminuten? Ik heb Triiing altijd gewoon volledig gratis gebruikt. ( Helaas doet de app het hier niet meer sinds Android 10.)
Meestal, beter gezegd altijd, staat er onder de lijn met de aangerekende kost voor het bellen met triiing een tweede lijn met het gratis gedeelte van die kost. Dat is altijd even hoog. m.a.w. het is gratis.
Groeten
Inderdaad. Feit is dat mijn factuur nu een beetje een rommelig geheel is omdat ik juist in de helft van mijn aanrekenperiode van whoppa naar wigo home ben gegaan.
Dus MAW had het gemist toen ik het bekeek.
Mvg en bedankt
Nog een vraagje, waar kan je het verbruik van die belminuten opvolgen? Of is dat iets wat je zelf moet bijhouden?
Via de telenet app kan je het verbruik van uw toestellen volgen.
Of ook rechtstreeks via link: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/mobiel-dataverbruik
Groeten
Is niet van toepassing voor mij, heb geen mobiel abonnement bij telenet.
Via triing ga je via wifi, en zo krijg je ook die 2000 belminuten naar mobiel.
Mvg
Er zal toch wel een simkaart insteken. Je kan dan als klant toch wel de telenet app downloaden. Zelfs als dat niet zou gaan kan je met de link in de post toch direct naar "mijn telenet".
Daar vind je alle info.
Maar je maakt me nu wel een beetje nieuwsgierig. Als je die link volgt zie jij dan iets van verbruik? Aangezien je geen telenet simkaart hebt, wat staat daar dan?
Gewoon, "je hebt geen mobiele abonnementen" zoals het ook is, ik heb een wigo home.
Mijn simkaart is een herlaadkaart van orange.
Mvg
Het klinkt logisch. Alleen kan men op geen enkele manier zien hoever men gevorderd is met de 2000min. Nooit bij stilgestaan. Men moet natuurlijk wel fanatiek veel triiingen om over de grens te gaan.
Groeten
@Reservoir_Dog schreef:
Nog een vraagje, waar kan je het verbruik van die belminuten opvolgen? Of is dat iets wat je zelf moet bijhouden?
@Reservoir_Dog zoals jullie ondertussen reeds zelf konden vaststellen, kan je het verbruik van de Triiing app nergens realtime raadplegen. Wel vind je steeds een overzicht op je aanrekening.