Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@Moderator @Suzy 

Was net eens ingelogd via ' Mijn telenet' en zag tot mijn verbazing dat de categorie 'mijn Aanrekeningen ' niet meer beschikbaar is. Ook staat dit nergens tussen waar je dit kan bekijken. Ook in de Telenet app is deze optie weg staat er ook niet meer tussen. 

Is dit door de veranderingen die er zijn of is het een fout die is opgetreden ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
17 reacties
Ex-Netweter
 

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Ik denk dat dit algemeen is. Mijn aanrekeningen zijn ook niet zichtbaar. Ik krijg zelfs de melding dat Telenet mijn modem niet kan bereiken, maar alles werkt hier. Zowel internet als de TV Box. De laatste tijd komt dit wel vaker voor in "mijn Telenet" en de App

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@Ex-Netweter 

Ok fijn om te bevestigen dan ben ik toch al niet de enige. 

Ik merk persoonlijk weinig problemen via de app of de site Mijn Telenet alles is altijd correct , ja de Telemeter uitgezonderd af en toe. 

Zag nu net ook nog eens staan via de app dat ik helemaal geen diensten heb. En ja hier werkt ook alles dat is het probleem niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Andyds
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Follow the reader, reader! Leesbeest!

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Denk een algemeen, probleem. Volgens mijn telenet heb ik zelfs niets meer van abonnementen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Ook her verbruik werkt (tijdelijk) niet meer. Oeps Er liep iets mis. Probeer het later opnieuw.

@Suzy hoe kan men aan Telenet eens wijsmaken dat men de klanten toch een klein beetje moet respecteren. Een berichtje ruime tijd op voorhand dat er op die datum (of data) een bijwerking is van de Telenet app en dat dan bepaalde gegevens niet beschikbaar zijn. Jij kan daar uiteraard niets aan doen, nog al de (externe) medewerkers die hierover nutteloze oproepen krijgen dat iets niet werkt. Blijkbaar ontgaat het daar een aantal verantwoordelijken dat zulke zaken ook imago schade toebrengen. Een goede naam opbouwen duurt lang. Een slechte zeer kort.

Misschien kan je dat interne eens doorgeven (als je daardooor niet op de netels komt te zitten).

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Dit probleem is zaterdag begonnen, moet mijn rekening betalen en dat lukte niet doordat er een melding kwam dat ik niet was ingelogd als juiste gebruiker, 

heb gezien dat er in de bovenste kolom online een foutmelding wordt gegeven van een error door geen connectie met de database, 

denk dus dat er achter de schermen een aanpassing bezig is of een database gewist is dat nodig is voor de betaling optie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@Master-Magic 

Wanneer het precies begonnen is geen idee ik weet wel dat het niet correct is. 

Zoals @janne_man aangeeft dit zou vermeld mogen worden naar de klanten op zich. Als er algemene werken zijn dan heb je ook een vermelding in de app. Nu is er niks geen vermelding en gaan er nutteloze telefoontjes naar de klantendienst dat het niet werkt. 

Als dit probleem er voor een uur is of tien minuten dat mag geen verschil maken het moet ten aller tijde vermeld worden naar de klant. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@patrick37 

Weet alleen dat tegen einde van oktober het nog wel ging, en met nu te checken het weg is. Ook het inladen van app duurt vele langer.

Ook is er geen mijn netwerk meer, ook niet bij 3 puntjes, en krijg ik op hoofdpagina app te zien "welk abbonement past best bij jouw" en verbruik is "oeps er ging iets mis"

Kijkend op google play zijn deze problemen bezig sinds 28ste oktober.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Zo is het op Mijn Telenet

janne_man_0-1667725459702.png

 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Gisteren had ik ook zo enkele vakken met rode tekst, maar vandaag, eerlijk zeggen, mijn exemplaar van "Mijn Telenet" is helemaal, 100% in orde. Alles zichtbaar en ingevuld, aanklikbaar, werkelijk helemaal OK. Er staan zelfs aangekondigde werken vermeld, men gaat verbeteringswerken aan het netwerk doen in mijn straat. binnen een week of twee.

Dan mag het ook eens gezegd worden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dyna_Miek
Ex-Moderator
Berichten: 3
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Say what?! Alles op zijn plek!

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Het klopt dat er een algemeen probleem is met Mijn Telenet. Sorry voor de hinder die hierdoor wordt ondervonden. Onze collega's zijn ervan op de hoogte en lossen dit zo snel mogelijk op. 

 

Mvg,

 

Miek


Miek | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@StefaanH 

Dan zullen ze dit in groepen doen van x aantal... Kwestie van geen overbelasting op het hele netwerk?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

Hier Wuustwezel geen enkel probleem.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet


@DeLLiAnO  schreef:

@StefaanH 

Dan zullen ze dit in groepen doen van x aantal... Kwestie van geen overbelasting op het hele netwerk?


Da's heel goed mogelijk, en eigenlijk wel netjes 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@StefaanH @patrick37 

Hier nu ook terug alles ok

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.