Beantwoorden
Wimmeke1982
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

Kan iemand mij hier helpen,

Ik zou graag iets willen kopen bij Blizzard Games voor 49.99€, en betalen via Telenet Pay.

Ik volg de stappen van telenet, ik geef mijn bevestigingscode in die ik via sms krijg, en telkens mislukt de betaling.

Ik krijg gewoon de melding dat de betaling niet gelukt is en daar houdt het op. 

Er is een limiet van 50€ dus daar zit ik niet aan, ook geprobeerd met een lager bedrag, maar geen geluk daar.

Ik heb al eens geprobeerd de optie telenet pay uit en aan te zetten, maar ook geen geluk.

Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: telenet Pay

13 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

@Wimmeke1982 

Heb je het op de manier gedaan zoals in deze stappen  beschreven is ?

Is dit de eerste keer dat je het gebruikt of is dit de eerste keer dat een betaling niet gelukt is ? Met andere woorden heb je voor deze game al wel een gelukte aankoop gehad via Telenet Pay ?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wimmeke1982
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

Ik heb deze stappen al gedaan. En dit is de eerste keer dat ik telenet pay probeer te gebruiken. 

Maar het faalt bij eender welk bedrag

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

@Wimmeke1982 

Kijk eens via 'mijn telenet' bij jou gsm nummer tot welk bedrag het daar is aangegeven.

Heb het zelf niet in gebruik maar heb wel net gelezen dat je maandelijks tot € 300 kan aankopen maar dat je ook nog afzonderlijk per nummer je limiet kan instellen. Misschien is er daar iets wat niet correct staat.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wimmeke1982
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

Heb ik bekeken, stond op maximaal extra verbruik van 125€. Maar er is een aankooplimiet van 50€ per keer hardcoded. Daar zit ik onder, want heb ook een lager bedrag geprobeerd. En het probleem blijft zich voor doen

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

@Wimmeke1982 

Zou nog eens checken of er geen blokkering op zit maar anders heb ik ook niet direct een oorzaak van dit probleem.

Moest je nog een ander nummer hebben binnen Telenet zou ik het daar eens mee proberen , komt uiteindelijk op dezelfde factuur. Moest je die mogelijkheid niet hebben dan toch eens door geven via de klantendienst want dan is er toch ergens anders iets niet in orde.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

Het lijkt er op dat niet ondersteund wordt

Raar telenet zegt van wel

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/mobiel/telenet-pay/blizzard/

 

Wimmeke1982
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

Ik heb net antwoord gekregen van Boku, degene die telenet zegt dat de betaling behandelt. Telenet wordt niet ondersteund door Boku. 

 

Waarom staat het dan op de website van telenet???


 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

@Moderator 

Hier heeft @Wimmeke1982 een punt in zijn antwoord want ik heb ook gelezen dat die ondersteuning er wel degelijk is.

Scherm­afbeelding 2023-10-13 om 14.15.45.png


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1132
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)


@Wimmeke1982  schreef:

Ik heb net antwoord gekregen van Boku, degene die telenet zegt dat de betaling behandelt. Telenet wordt niet ondersteund door Boku. 

 

Waarom staat het dan op de website van telenet???


Of nog beter, waarom staat het dan op de site van Boku. Als je op Network - Boku in het zoekveld "Telenet" invult komt Telenet weldegelijk in de lijst met "Carrier Billing" erbij


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

@Wimmeke1982 waarom gebruik je geen PayPal in plaats van dienen rommel van Telenet? PayPal werkt altijd.

dat Telenet er eerst eens voor zorgt dat hun core business deftig werkt in plaats van weer iets te lanceren voor 5 man en een paardenkop en dat precies ook voor geen meter werkt...

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)


@patrick37  schreef:

Heb het zelf niet in gebruik maar heb wel net gelezen dat je maandelijks tot € 300 kan aankopen maar dat je ook nog afzonderlijk per nummer je limiet kan instellen. Misschien is er daar iets wat niet correct staat.


Pas op.

Of je het nu zelf gebruikt of niet, op alle mobiele nummers van Telenet is Telenet Pay standard geactiveerd.

Het bedrag dat je per SIM kaart kan uitgeven is inbegrepen in het bedrag voor "diensten van derden" (premium sms, 070x- en 090x- diensten en Telenet Pay), en is inderdaad maximaal 300 EUR (per maand). Je kan die limiet verlagen via Mijn Telenet > Mobiele Nummers > Verbruikslimieten > Beheer je limiet voor diensten van derden.

leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

Ook bij mij 1e keer, al verscheidene keren weer geprobeerd en geweigerd, mijn bank keurt mijn email adres ook niet, 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Betalingen via Telenet Pay geweigerd (Blizzard)

Je kan het zelfs blokkeren.

Mijn Telenet > Mobiel > Stel verbruikslimieten in > Blokkering van betalende diensten (door derden) beheren > Telenet Pay > Blokkeer Telenet Pay


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.