24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Kan iemand mij hier helpen,
Ik zou graag iets willen kopen bij Blizzard Games voor 49.99€, en betalen via Telenet Pay.
Ik volg de stappen van telenet, ik geef mijn bevestigingscode in die ik via sms krijg, en telkens mislukt de betaling.
Ik krijg gewoon de melding dat de betaling niet gelukt is en daar houdt het op.
Er is een limiet van 50€ dus daar zit ik niet aan, ook geprobeerd met een lager bedrag, maar geen geluk daar.
Ik heb al eens geprobeerd de optie telenet pay uit en aan te zetten, maar ook geen geluk.
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: telenet Pay
Heb je het op de manier gedaan zoals in deze stappen beschreven is ?
Is dit de eerste keer dat je het gebruikt of is dit de eerste keer dat een betaling niet gelukt is ? Met andere woorden heb je voor deze game al wel een gelukte aankoop gehad via Telenet Pay ?
Ik heb deze stappen al gedaan. En dit is de eerste keer dat ik telenet pay probeer te gebruiken.
Maar het faalt bij eender welk bedrag
Kijk eens via 'mijn telenet' bij jou gsm nummer tot welk bedrag het daar is aangegeven.
Heb het zelf niet in gebruik maar heb wel net gelezen dat je maandelijks tot € 300 kan aankopen maar dat je ook nog afzonderlijk per nummer je limiet kan instellen. Misschien is er daar iets wat niet correct staat.
Heb ik bekeken, stond op maximaal extra verbruik van 125€. Maar er is een aankooplimiet van 50€ per keer hardcoded. Daar zit ik onder, want heb ook een lager bedrag geprobeerd. En het probleem blijft zich voor doen
Zou nog eens checken of er geen blokkering op zit maar anders heb ik ook niet direct een oorzaak van dit probleem.
Moest je nog een ander nummer hebben binnen Telenet zou ik het daar eens mee proberen , komt uiteindelijk op dezelfde factuur. Moest je die mogelijkheid niet hebben dan toch eens door geven via de klantendienst want dan is er toch ergens anders iets niet in orde.
Het lijkt er op dat niet ondersteund wordt
Raar telenet zegt van wel
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/mobiel/telenet-pay/blizzard/
Ik heb net antwoord gekregen van Boku, degene die telenet zegt dat de betaling behandelt. Telenet wordt niet ondersteund door Boku.
Waarom staat het dan op de website van telenet???
Hier heeft @Wimmeke1982 een punt in zijn antwoord want ik heb ook gelezen dat die ondersteuning er wel degelijk is.
@Wimmeke1982 schreef:Ik heb net antwoord gekregen van Boku, degene die telenet zegt dat de betaling behandelt. Telenet wordt niet ondersteund door Boku.
Waarom staat het dan op de website van telenet???
Of nog beter, waarom staat het dan op de site van Boku. Als je op Network - Boku in het zoekveld "Telenet" invult komt Telenet weldegelijk in de lijst met "Carrier Billing" erbij
@Wimmeke1982 waarom gebruik je geen PayPal in plaats van dienen rommel van Telenet? PayPal werkt altijd.
dat Telenet er eerst eens voor zorgt dat hun core business deftig werkt in plaats van weer iets te lanceren voor 5 man en een paardenkop en dat precies ook voor geen meter werkt...
@patrick37 schreef:Heb het zelf niet in gebruik maar heb wel net gelezen dat je maandelijks tot € 300 kan aankopen maar dat je ook nog afzonderlijk per nummer je limiet kan instellen. Misschien is er daar iets wat niet correct staat.
Pas op.
Of je het nu zelf gebruikt of niet, op alle mobiele nummers van Telenet is Telenet Pay standard geactiveerd.
Het bedrag dat je per SIM kaart kan uitgeven is inbegrepen in het bedrag voor "diensten van derden" (premium sms, 070x- en 090x- diensten en Telenet Pay), en is inderdaad maximaal 300 EUR (per maand). Je kan die limiet verlagen via Mijn Telenet > Mobiele Nummers > Verbruikslimieten > Beheer je limiet voor diensten van derden.
Ook bij mij 1e keer, al verscheidene keren weer geprobeerd en geweigerd, mijn bank keurt mijn email adres ook niet,
Je kan het zelfs blokkeren.
Mijn Telenet > Mobiel > Stel verbruikslimieten in > Blokkering van betalende diensten (door derden) beheren > Telenet Pay > Blokkeer Telenet Pay