Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Patrick555
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Abonnement aangepast, nooit hetzelfde bedrag betaald.

Ik heb twee of drie keer mijn abonnement veranderd, ik ontdek het nu pas, 24 maanden met niet eens hetzelfde getal, bij Proximus altijd dezelfde aanrekening, ik eis terugstorten wan dat klopt van geen kanten.

Anders ga ik morgen terug naar Proximus, heel simpel, eerlijk spelen met mijn geld aub, zonder groeten 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Betalingen

7 reacties
Peter78
Professional Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

@Patrick555 dit is een gebruikersforum hier u beklag doen over een factuur zal niks uithalen tenzij je zit te wachten achter 'subjectieve meningen' en andere onzin die niet terzake doen! 😁

Enige optie is de klantendienst bellen op het nummer 015 66 66 66 😊

En als je de klantendienst belt raad ik u toch aan om u verhaal iets beter te doen want ik snap er eerlijk gezegd niks van. 😉

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@Patrick555  schreef:

Anders ga ik morgen terug naar Proximus, heel simpel, eerlijk spelen met mijn geld aub, zonder groeten 

Is dat een belofte of een dreigement 😀

Zo'n statements maken hier geen indruk hoor 🤔

Patrick555
Experienced Beetjesweter

Het gaat het niet om 1 factuur maar 24 facturen, twee jaar

Patrick555
Experienced Beetjesweter

Een belofte, wat dreigen?

Patrick555
Experienced Beetjesweter

Geen twee maanden dat ik hetzelfde bedrag moet betalen op 24 maanden, je kan niet ontkennen dat zoiets niet kan gewoon of betaal jij ook elke maan een ander bedrag aan Telenet en je komt makkelijk toe met uw abbo en huurt geen film of …

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Patrick555  schreef:

Geen twee maanden dat ik hetzelfde bedrag moet betalen op 24 maanden, je kan niet ontkennen dat zoiets niet kan gewoon of betaal jij ook elke maan een ander bedrag aan Telenet en je komt makkelijk toe met uw abbo en huurt geen film of …

Wij hebben geen toegang tot jouw facturen (en weten niet welke producten jij afneemt), wij kunnen dus ook niet zien of deze correct zijn...

Ik betaal inderdaad elke maand hetzelfde, als het factuur toch plots meer is dan kan ik wel op mijn factuur nakijken waarom dit zo is.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Philippe_
Moderator
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Normaal gezien zou je aanrekening elke maand hetzelfde moeten zijn, behalve bij een prijsaanpassing vanuit Telenet. Die gebeurt gelukkig niet elke maand. Als er toch een verschil is, dan is daar meestal een duidelijke reden voor, zoals hierboven al vermeld: denk aan eenmalige kosten, SMS-parkeren, De Lijn, verbruik in het buitenland, enzovoort.

Het is dus zeker een goed idee om dit even te laten nakijken door iemand van de klantendienst van Telenet. Zij kunnen je het beste verder helpen en alles voor je uitzoeken.

Via dit forum kunnen we je helaas niet verder helpen, anders deden we dat natuurlijk meteen.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.