24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Hallo @Suzy ,
Ik heb enkele problemen met de android TV app van Yugo op mijn Mi Box S.
Hier het lijstje:
Moest er een beta-track zijn voor de android TV app, zou ik hier graag in instappen.
Ik heb deze info ook doorgegeven via de enquete die ik het laatst heb ontvangen voor Yugo.
Alvast bedankt!
@Master-Magic : De Mi Box S heeft geen vorige of verder knop.
Zie: https://asset.conrad.com/media10/isa/160267/c1/-/nl/1892188_BB_02_FB/image.jpg
Enkel dus "links" en "rechts". Maar het zou handig zijn bij het duwen op links en rechts, dat meteen het juiste icoontje in de UI wordt geselecteerd, nu wordt telkens de pauze knop in focus gebracht. Als ik bv in het midden klik (of boven, onder) is de highlight van pauze wel handig.
5B. Het lijkt erop dat je geen programma kan herbekijken (misschien ook het probleem van 5 hierboven) in het verleden als dat programma momenteel live bezig is.
@Letrab schreef:
Hallo @Suzy ,
Ik heb enkele problemen met de android TV app van Yugo op mijn Mi Box S.
Hier het lijstje:
....
Moest er een beta-track zijn voor de android TV app, zou ik hier graag in instappen.
@Letrab bedankt voor je feedback! Momenteel is er geen bèta lopende voor de YUGO-app op Android TV. Er was er één met een aantal klanten, deze liep in het voorjaar en werd in juni afgerond. Ondertussen blijft Telenet verbeteringen doorvoeren aan de YUGO-app voor Android TV.
Je kan jouw bevindingen best eens doorgeven via de klantendienst met enkele voorbeelden van programma's voor puntje 1 bijvoorbeeld. Dit kan je ook doen via Facebook of WhatsApp, moest dit makkelijker voor je zijn.
Kan het zijn dat de yugo app (android) niet werkt op een oneplus toestel ?
Kan het installeren maar krijg telkens de melding "oh nee heb je iets veranderd aan de app-software van de app"