24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
het duurt nu reeds 4 maanden om mijn bussines acount volledig af te sluiten.
en om mijn nieuw particulier account werkende te krijgen in MYTelenet.
4 maanden lang krijg ik de melding "dit account wordt omgezet"
kan er nu eindelijk eens iemand van Telenet hiervoor de nodige actie ondernemen?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: bussines naar particulier account duurt reeds 4 maand
het duurt nu reeds 4 maanden om mijn bussines acount volledig af te sluiten.
kan er nu eindelijk eens iemand van Telenet hiervoor de nodige actie ondernemen?
Hier op De Netweters kunnen we je daar helaas niet echt mee helpen.
Aangezien het al zo lang aansleept kan je misschien wel overwegen om Telenet een formele klacht te sturen: Ontevreden? Laat het ons weten
Contacteren ze je niet optijd of sleept het daarna nogsteeds aan, dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie (zie voorgaande link)
@euroglot schreef:het duurt nu reeds 4 maanden om mijn bussines acount volledig af te sluiten.
Waarschijnlijk ben je nog altijd aan het inloggen met je oude business login, en kom je terecht op je oud klantennummer?
Als particulier klant heb je een nieuw Klantennummer gekregen. De volgende stap (die moet je zelf doen) is een nieuwe Telenet login maken!
Ik raad je aan om een ander e-mail adres te gebruiken voor de nieuwe login.
Zo blijven beide accounts van mekaar gescheiden.
Beste,
Ik maak juist hetzelfde mee , nu al een maand lang,maar ga geen 4 maanden wachten ,denkt dat alles sneller gaat door alles op te zeggen bij telenet en naar de concurent te stappen