24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Beste weters,
ik heb sinds vandaag Telenet met een WIGO 40GB abonnement. Op de website staat duidelijk bij het nemen van een Whoppa of WIGO abonnement heb ik recht op 5 Triiing apps. Na configuratie van de 2e smartphone krijg ik de boodschap dat al mijn triiing apps opgebruikt zijn. Mijn vaste lijn zit er ook op aan gekoppeld.?!?!?! Ikzelf heb deze niet aan triiing gekoppeld.
Ik heb al 2 keer naar de klantendienst gebeld maar ze zien mijn toestellen niet alsook mijn vaste lijn niet in triiing. De 2 reeds geconfigureerde smartphones kan ik terug verwijderen, maar niet mijn vaste lijn waar ik het niet nodig heb.
help!!! Ik wil triiing op mijn 5 smartphones.
De klantendienst noch de technische dienst kunnen mij helpen. Weet hier iemand raad??
Voor de rest werkt alles perfect 192 Mbps download en 21 upload! 2 goed werkende Tv’s via home cinema.
goeie en snelle WiFi. En het gsmbereik is krap maar lukt voor de moment.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Domi1963 Op basis van de BIPT info fiche van Wigo 25 is het koppelen van 5 Triiing apps aan je vaste lijn wel een onderdeel van het aanbod van Wigo 25. Iedereen, klant of geen klant kan Triiing downloaden en installeren op zoveel toestellen als je maar wil. Het is het koppelen aan de vaste lijn dat onderdeel is van het contract. Ik durf dit geen gadget noemen, want hierdoor heeft elke gebruiker van Triiing een halve VoWifi. Een halve omdat enkel uitgaand verkeer mogelijk is.
Ik heb mijn tekst aangepast. Maar ik heb ooit met de klantendienst gebeld om te vragen hoe het nu zat met de Triiing apps. En ik kreeg toen een antwoord wat mij niet erg zinde, waarop ik gefrustreerd heb geantwoord dat ik mijn aanrekening betalingen bij mijn raadsman ging deponeren tot het probleem was opgelost. En toen wees de operator er mij op dat dit geen zin had, want dat Triiing een gratis aanbod was van Telenet en dat ze dit zelfs niet verplicht waren te doen...
Als ik bij dat bericht van @Suzy tussen de lijntjes lees, zie ik dat Telenet op 18 augustus gaat rommelen in de abo's. Waarschijnlijk is triiing een deel van dat "gerommel". Ik ben niet helderziend maar zullen we eens wachten tot die datum en dan kijken?
Groeten
Ik zei gewoon maar mijn mening hoor. Als dat ook al niet meer mag...🙄
Goedendag
Tot op heden nog geen enkele verbetering met Triiing.
Nog maar 2 te koppelen in plaats van 5? Dit probleem blijft duren.
Antwoord, we zijn eraan bezig.
1 ontkoppelen, maar blijft toch aangemeld.
Dus niet mogelijk om een ander toestel te koppelen.
Werkt dus niet!
Tomy
Oplossing was beloofd tegen 19 augustus. Dat zal wel lukken, maar het jaar is nog niet gekend. Het wordt moeilijk om geloof te hechten aan beloofde oplossingen op deze manier.
Groeten
Update, in "Mijn Telenet" staat nu 5 toestellen om te registreren.
Maar geraak nog altijd niet verder dan 2 toestellen en Triiing is enkel VoIP (zou simpel moeten zijn).
Heb ondertussen nog andere problemen ontdekt en Telenet komt na ruim 2 weken nog met geen enkele oplossing.
Zelf wat ze zeggen te doen, doen ze niet.
Tot mijn spijt, ben ik nu aan het kijken welke andere mogelijkheden er zijn van operator!
Mag zeggen dat ik toch een vrij grote emmer heb.
Kan terug meer dan 2 toestellen koppelen aan triiing en nu hopen dat het werkt.
@Tomy1974 klopt!
Gisterenmiddag werden we geïnformeerd dat het probleem met Triiing en het aantal registraties in WIGO werd opgelost. Het is dus terug mogelijk om 5 toestellen te registreren voor Triiing bij de abonnementen waarbij dit inbegrepen zit (WIGO).