Beantwoorden
pouillons
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen YUGO-app in Android TV

Gisteren ontving ik de Mi Box met Android TV (online besteld bij Telenet). Als ik in de app-store zoek, vindt hij de Yugo-app niet. Waaraan kan dit liggen?

Hij heeft de laatste systeemupdate gekregen...

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen YUGO-app in Android TV

@pouillons er zijn momenteel problemen met de app in de App Store, telenet is er van op de hoogte en hoopt dit zo snel mogelijk op te lossen, er zijn nog andere klanten dat er last van hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
pouillons
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen YUGO-app in Android TV

Probleem is nu opgelost.

Nog even feedback over de hulp die geboden werd:

  • Via alle kanalen ging het heel traag om iemand aan de lijn te krijgen.
  • Bij het telefoneren moest ik tot 7 keer proberen. Telkens ging de lijn dood na het invullen van alle gegevens.
  • Enkel 1 medewerker was op de hoogte van het probleem want het stond in hun systeem. Hij dacht dat het snel opgelost ging zijn. Omdat dit de volgende dag niet opgelost was, belde ik terug. Alle andere medewerkers (ca. 5) waren niet op de hoogte en kwamen met oplossingen die totaal buiten de kwestie waren.
  • Bijna alle medewerkers waren heel vriendelijk en deden echt hun best.
  • Via dit kanaal kwam ik te weten dat er een algemeen probleem was en dat ik geduld moest hebben. Fijn ook dat de moderators zo snel reageren!

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen YUGO-app in Android TV

@pouillons bedankt voor je feedback. Afgelopen week waren er 3 verschillende problemen met de YUGO TV-app, waardoor het (vermoed ik) erg verwarrend werd voor sommigen. 

 

Gelukkig hebben we dankzij feedback van klanten op De Netweters dit probleem (app niet vindbaar) kunnen ontdekken en laten onderzoeken. Dus alvast mijn excuses voor de trage bevestiging van het probleem via de andere kanalen, maar ben wel blij dat je op De Netweters bent komen kijken. Altijd welkom! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes