Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5222
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

sinds dit weekend One plus genomen als abbo, dus verhoogt omdat ik voor 8 euro meer meer data krijg dan nu met m'n abbo bij MV voor gsm, en andere voordelen, 

heb een CI+ module die werkt, kon tot vrijdag op yelo tv online en via de app tv kijken, probeer nu al 2 dagen sinds ik de One plus heb als abbo in te loggen en gaat niet meer, zelf niet op telenet tv app en site, heb de tv iconic bijgenomen ook dus normaal alles ok.

een gebruiker extra aangemaakt met een telenet email adres en paswoord, daarmee kan ik ook niet inloggen, zelf met hoofd email adres en hoofd gegevens van m'n account (de letters en cijfers).

 

heeft er nog iemand dit meegemaakt en wat was de oplossing????

 

nog een probleem, heb Safespot+ aangevraagd omdat die gratis in het pakket zit, heb een eigen router die achter de telenet modem zit waar geen wifi opzit, staat in bridge dus m'n eigen router verwerkt alles,

zet m'n wifi aan op de iPhone en probeer met de app het safespot+ account te activeren op de iPhone en krijg als melding dat ik geen actief wifi heb, dus kan die niet activeren.

werkt die app op iPhone enkel met een router met wifi van telenet zelf en niet de eigen router ?????

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: One plus abbo en plots geen toegang op Yelo tv


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
31 reacties
Ex-Netweter
 

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

@Master-Magic 

Raar dat ik dit aan een krak moet vragen! 😲

Heb je een TV-box of Digicorder/Digibox?

Bij een TV-box hoort de Telenet TV app. Je kan de Yelo app niet (meer) gebruiken.

Bij een Digicorder/Digibox hoort de Yelo app. Je kan de Telenet TV app niet gebruiken.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5222
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

@Ex-Netweter zoals je kan lezen in m'n bericht heb ik een CI+ module, daarmee kan je op Yelo site en app, nu met de One plus heb ik opeens geen toegang meer, de CI+ module werkt nog, heb nog geen TV box, had enkel CI+ sinds enkele maanden.

dus de vraag is of het in dit abbo wegvalt die yelo optie met de CI+ module.

 

voor de rest ben ik op de hoogte van de ontvangers en dito app en site, daar ging de vraag niet over 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2242
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

CI+ module is al altijd een probleem geweest bij telenet. Bij mij hadden ze TV-iconic 2x aangerekend omdat ik digicorder en CI+ modules heb.

Bij TV- iconic staat dat je TV kan kijken met een APP, dus moeten ze ervoor zorgen dat je toegang heb tot een van de 2 APP's om TV te kijken op een computer. 

sorry nog iets vergeten.

Bij een ONE abonnement is een decoder inbegrepen dus heb je nog recht op een digicorder of een TV-box.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5222
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

@Janneke_Dust idd dat laatste wist ik, ga morgen kijken voor een tv box, en normaal kan je die zelf installeren ook volgens info dat ik verkreeg 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2580
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup


@Master-Magic  schreef:

@Ex-Netweter zoals je kan lezen in m'n bericht heb ik een CI+ module, daarmee kan je op Yelo site en app, nu met de One plus heb ik opeens geen toegang meer, de CI+ module werkt nog, heb nog geen TV box, had enkel CI+ sinds enkele maanden.

dus de vraag is of het in dit abbo wegvalt die yelo optie met de CI+ module.

 

voor de rest ben ik op de hoogte van de ontvangers en dito app en site, daar ging de vraag niet over 😉 


Maar heb je geprobeerd of het met Telenettv.be wel of niet werkt?

Het zou kunnen dat je ze bij de overgang naar TV Iconic op het platform van de TV box gezet hebben, en de box vervolgens verwijderd hebben.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup


@Ex-Netweter  schreef:

@Master-Magic 

Raar dat ik dit aan een krak moet vragen! 😲

Heb je een TV-box of Digicorder/Digibox?

Bij een TV-box hoort de Telenet TV app. Je kan de Yelo app niet (meer) gebruiken.

Bij een Digicorder/Digibox hoort de Yelo app. Je kan de Telenet TV app niet gebruiken.


Waarom is dat raar om aan een KRAK te vragen @Ex-Netweter ? Het is toch een logische vraag om die te stellen aan een KRAK ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

@patrick37 

 

Ik denk dat je @Ex-Netweter verkeerd begrepen hebt. Hij stelt de vraag naar TV-Box of Digibox aan een Krak om de situatie te verduidelijken. En hij vraagt zich af waarom hij die vraag aan een krak moet stellen, een Krak zou toch moeten weten hoe daar de vork aan de steel zit.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

Zo kan je het ook zien @StefaanH . Dan is het van mijn kant verkeerd gezien hoe de vraag gesteld wordt 🙂 sorry.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

@patrick37 

Ik denk dat hetgeen ik uitgelegd heb klopt. Natuurlijk kan enkel @Ex-Netweter dat bevestigen, maar anyway, we zijn allemaal mensen en nobody is perfect, iedereen kan zich vergissen of iets foutief interpreteren. Ik dus ook. No big deal hé 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup


@Janneke_Dust  schreef:

Bij een ONE abonnement is een decoder inbegrepen dus heb je nog recht op een digicorder of een TV-box.


Dat is niet correct.

Bij een One-abonnement is geen tv inbegrepen, dus ook geen decoder.
Het is enkel een Internet en gsm-abonnement.
Wel als je de optie TV Iconic erbij neemt, daar is een decoder (digicorder of TV-box) inbegrepen.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5222
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

@Steven-E geprobeerd met telenettv ook, in mijn telenet wordt yelo nog vermeld met de optie van 5 apparaten om te kijken via yelotv.

dus het zou moeten werken yelotv maar krijg geen toegang met 3 verschillende logins.

 

@RuZ@StefaanH @patrick37  alle andere info ben ik bekend mee, alleen raar dat ik met one up opeens geen toegang meer heb op yelotv wat normaal moet volgens mijn.telenet, omdat ik een CI+ module heb waar die optie op zit.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup


@RuZ  schreef:

@Janneke_Dust  schreef:

Bij een ONE abonnement is een decoder inbegrepen dus heb je nog recht op een digicorder of een TV-box.


Dat is niet correct.

Bij een One-abonnement is geen tv inbegrepen, dus ook geen decoder.
Het is enkel een Internet en gsm-abonnement.
Wel als je de optie TV Iconic erbij neemt, daar is een decoder (digicorder of TV-box) inbegrepen.


@Master-Magicheeft wel duidelijk aangegeven dat hij ook Iconic TV erbij heeft genomen.

Ik denk dat @Janneke_Dust dit bedoelde: One mét Iconic.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup


@StefaanH  schreef:

@patrick37 

Ik denk dat hetgeen ik uitgelegd heb klopt. Natuurlijk kan enkel @Ex-Netweter dat bevestigen, maar anyway, we zijn allemaal mensen en nobody is perfect, iedereen kan zich vergissen of iets foutief interpreteren. Ik dus ook. No big deal hé 😋


@StefaanH 

Helemaal juist geïnterpreteerd! 🤔

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5222
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen toegang meer tot Yelo Play sinds ONEup

@Ex-Netweter omdat je iconic tv moet nemen om de CI+ module te kunnen gebruiken, zonder dat heb je geen kabel tv optie en kan je niet kijken met de CI+ module.

doordat ik een CI module heb is de keuze van de klant namelijk, CI+ module of tv box of digicorder.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.