sinds dit weekend One plus genomen als abbo, dus verhoogt omdat ik voor 8 euro meer meer data krijg dan nu met m'n abbo bij MV voor gsm, en andere voordelen,
heb een CI+ module die werkt, kon tot vrijdag op yelo tv online en via de app tv kijken, probeer nu al 2 dagen sinds ik de One plus heb als abbo in te loggen en gaat niet meer, zelf niet op telenet tv app en site, heb de tv iconic bijgenomen ook dus normaal alles ok.
een gebruiker extra aangemaakt met een telenet email adres en paswoord, daarmee kan ik ook niet inloggen, zelf met hoofd email adres en hoofd gegevens van m'n account (de letters en cijfers).
heeft er nog iemand dit meegemaakt en wat was de oplossing????
nog een probleem, heb Safespot+ aangevraagd omdat die gratis in het pakket zit, heb een eigen router die achter de telenet modem zit waar geen wifi opzit, staat in bridge dus m'n eigen router verwerkt alles,
zet m'n wifi aan op de iPhone en probeer met de app het safespot+ account te activeren op de iPhone en krijg als melding dat ik geen actief wifi heb, dus kan die niet activeren.
werkt die app op iPhone enkel met een router met wifi van telenet zelf en niet de eigen router ?????
Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: One plus abbo en plots geen toegang op Yelo tv
Master-Magic | Krak https://www.master-magic.be Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.Fiber: 8500/2400