24796
netweters
|
152755
antwoorden
|
20735
vragen
|
Hallo,
Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.
Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.
telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken.
Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt ik tracht daar binnenkort bondig samen te vatten wat allemaal schort.
Ondertussen werkt het aanmelden met QR niet meer en krijg ik volgende json terug ipv aanmeldformulier
{ "meta" : { "schema" : "common/Error.json", "version" : "4.1", "ttl" : 0 }, "errors" : [ { "id" : "fb0d6925-4afc-4fe6-abf4-08c000a3bb06", "code" : "qrcodeService-null", "cause" : [ ] } ] }
Het is beter geworden...toch?
Maar toch niet helemaal opgelost.
ik heb niet de indruk dat we als Flow-app gebruikers serieus genomen worden. Telenet is al maanden op de hoogte van dit probleem en er gebeurd nog steeds niets. Bij ons moet er bijna dageljks opnieuw ingelogd worden. Leg dat maar eens uit aan je huis genoten dat "eraan gewerkt wordt". (al maanden)
nog steeds het geval. duidelijk een probleem met de app. snel een update aub Telenet
De enigste deftigste oplossing is:
1 keer inloggen en je kan kijken via alle apparaten zoals iPhone, iPad tot Apple TV
Android en Android-TV? Apple TV mag ik hopen dat je bedoelt 🙂
@Alexander4 Mijn excuses, ik had me inderdaad vergist.
Voor Android lijkt dit probleem na de laatste update van de baan te zijn.
Kan je ons laten weten of dit ook het geval is voor Apple TV? Anders moeten we dit opnieuw doorgeven.
Dit probleem is nog steeds, na bijna 1 jaar !!!!!, nog steeds niet opgelost. Gisteren moest ik op 2 toestellen (mibox en shield) opnieuw inloggen. Beiden zijn voorzien van de laatste versie.
Jammer dat het product, als het werkt, voor ons zo waardevol is omdat we zo vloeiend kunnen switchen tussen tv kijken thuis als in de camper, want anders hadden we zeker al vaarwel gezegd aan telenet na meer dan 15 jaar.
Shield en mibox zijn android.ik heb Apple tv en daar komt het niet meer zo frequent voor maar toch nog af en toe.
In androidtv is hier alvast helemaal niets opgelost, wij hebben de 8.7.2 en op 2 dagen al 2x moeten inloggen.
Inderdaad niks opgelost. Zolang ze niet voor een ander inlogsysteem zorgen, kan het ook niet opgelost zijn.
Ook android TV 8.7.2 hier