Beantwoorden
Bart10504
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op Telenet tv . Ik heb een Telenet one up en een tv Box. 

Ik ben wel pas sinds vorige week overgestapt van een wigo home s naar one up maar ik heb altijd kunnen inloggen. Bij mijn jongste  en vrouw werkt het wel nog maar bij mij en mijn oudste niet meer. Wat zou dit kunnen zijn?

Ik heb een screenshot genomen van het scherm wat komt

Screenshot_20230205-052144.jpg

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet tv app inlog problemen

Tags (2)
27 reacties
Bianca1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Beste,

 

Hier identiek hetzelfde. Sinds overgang naar One Plus lukt aanmelden niet meer.

 

Iemand reeds een oplossing aub?

Alvast bedankt.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Het doorgeven wat gaat en niet gaat en wachten

Natuurlijk in mei zijn er niet veel werk dagen zou langer kunnen duren

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

MichaelVD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ok ik heb het hier terug werkend gekregen via een hele omweg.

Ik dacht ik ga eens proberen om in te loggen met mijn oude username van telenet (ziet eruit zoals ai12345) en mijn huidig wachtwoord

Dan krijg ik dit scherm te zien :

MichaelVD_0-1684496771963.png

 

Dan heb ik op Profiel maken geklikt dan krijg ik onderstaand scherm

MichaelVD_1-1684496829959.png

 

Hier heb ik mijn gmail adres ingegeven (dat nog nergens aan mijn telenet account gekoppeld was)

en na dat ik de uitnodiging had gekregen kon ik met mijn gmail adres & huidig wachtwoord wel zonder problemen inloggen op telenet.tv of de app.

Als ik dan terug met mijn telenet adres wil aanmelden blijf ik nog steeds dezelfde melding krijgen (dus er is iets mis met dat achterliggende profiel dat aan mijn telenet mail adres login gekoppeld zit)

Maar dit is dus een goede tijdelijke workarround om toch terug te kunnen inloggen
(als je nog kan terug vinden wat je oude gebruikersnaam was)

@Suzy  : zijn jullie hier iets mee om het opgelost te krijgen ?

 

 

 

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Wel raar dat via deze weg ging het zou niet meer mogen wand dit was uitgeschakeld

Cyanide1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ook getest, want heb zelfde probleem. De suggestie werkt echter niet voor mij. 

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

het is ook uitgeschakeld vandaar dat de topicstarter de "profiel maken" pagina te zien kreeg.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Goed dat het niet meer werkt zal nog meer problemen maken op einde

Bianca1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Dit werkt ook niet bij mij.

promakske
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ik heb ook hetzelfde probleem, ik kan niet meer inloggen en ik krijg het scherm dat hier al meermaals upgeload is. Verschillende malen trachtte ik hierover contact op te nemen, maar geen gehoor. Getracht via WhatsApp, daar vraagt men telkens weer ( 4 à 5 maal tot vervelens toe ) dezelfde dingen te proberen, app verwijderen, weer instaleren, wachtwoord veranderen , .... enz ,ik heb ook al , tegen mijn zin, maar omdat ze het bij Telenet zelf vroegen en dan met doorgeven van ID kaart nummer enz , hun het paswoord laten aanpassen en inloggen  waarna ik dan terug zelf zou kunnen inloggen, maar....wat dacht je ... niets hoor !! werkte ook niet !! . Mijn dossier zou dan naar de "achterliggende" diensten doorgegeven worden die mij dan zouden contacteren, maar zojuist vernam ik via W.A. dat mijn zaak nog in behandeling is. ..... in gedachte zie ik mijn dossier liggen in een stofferig bureautje onder een berg van duizenden anderen mappen ... 😔. Ik weet ook wel dat mijn zaak niet dringend is voor hun, maar ik betaal wel voor deze dienst !! Doe dan eens iets als bedrijf en verlaag de abbo-kosten tot je de zaken weer op een rijtje hebt !

Ik had een paar maanden terug een nieuwe Ipad gekocht met simkaart mogelijkheid omdat ik op reis vertrok naar Frankrijk en daar Tv wilde hebben op de Ipad. Dus ik naar de telenet winkel (Kapellen) om een extra simkaart te kopen ! Na een elle lange wachttijd, want veel "klagende" en "boze" klanten voor mij, en een klantenbalie (2 mensen !) met nauwelijks werkende comunicatie op de pc met Telenet, was de simkaart in orde. Maar thuisgekomen zag ik ook dat mijn Wigo abonnement naar een One For 2 abonnement was overgezet zonder dat dat mij expliciet gevraagd werd !? . Bij navraag zegde men mij dat het anders niet mogelijk was om een derde simkaart ( had voordien twee kaartjes, 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij) voor de Ipad  aan te maken. Maar men verzekerde mij dat alles hetzelfde zou blijven als mijn vorige abonnement!. Maar op mijn reisbestemming aangekomen kon ik de Telenet TV app plots niet meer gebruiken, inloggen lukte niet meer !? Voordien met de Wigo zonder problemen op mijn Ipad, Iphone, Imac, Mac Pro, en een windows pc.  Nu lees ik hier op het forum dat je maar op een beperkt aantal toestellen kan kijken volgens je abonnement, maar ondertussen weet ik dat dat gaat over "tegelijk kijken op verschillende toestellen" , dus dat kan het inlog probleem bij mij niet verklaren want ik kijk nooit op verschillende toestellen gelijk, als de Tv op staat en mijn vrouw kijkt naar haar geliefde programma's , dan kijk ik van tijd eens op de computer naar iets anders, dus het is steeds maar de Tv en één enkel ander scherm want we zijn maar met twee in huis.

Dus mijn inlog probleem ligt dus elders!.... bij de nog steeds niet werkende software van Telenet denk ik dan.😭 . Ondanks de vele ongemakken van het overstappen naar een nieuwe provider : nieuwe installatie, nieuwe mail adressen, bijkomende kosten enz.... zelfs misschien een duurder abonnement ? (Proximus glasvezel?) ben ik er stevig over aan het denken om over te stappen naar iets anders. ! Ik zie geen tekenen van verbetering , enkel aankondigingen van prijsstijgingen !!🤢 , dus begin ik het ergste te vrezen voor Telenet. Als ik de berichten van de techniekers lees en ook al met enkele sprak die ik ken dan versterkt dat mijn gevoel enkel maar. Het zijn de mensen op de werkvloer die het eigenlijk waarmaken en die de beste barrometer zijn van de gezondheid van een dergelijk diensten bedrijf als Telenet, die gelijkaardige ervaring heb ik vanuit mijzelf, als het bedrijf gezond is functioneerd de naverkoopdienst , technische diensten ...enz ook probleemloos en zie je dat aan het personeel. Het tegenovergestelde is eveneens waar , gaat het slecht bij het management of interne organisatie dan straalt dat direct af op de buitendiensten en klantendiensten en krijg je een groot verloop van personeel. Als het moeilijk of onmogelijk wordt om de klant tevreden te kunnnen stellen en je werk met voldoenning uit te oefenen dag na dag, dan heb je een serieus probleem. Maar zoals het overal is in alle bedrijven, diegene die het nette"maatpak" dragen en van vanop het hoogste verdiep toekijken, hebben geen oren naar de verzuchtingen van de mensen die eigelijk het bedrijf moeten laten functioneren want die hebben doorgaans geen weet van de belangrijke technische kant. Zolang de centjes maar binnenkomen, ...... maar dat zou wel eens snel kunnen veranderen mr. de CEO . 

wmcs2001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Perfect verwoord! Op 20 augustus overgeschakeld van Wigo naar One. Kan nu nog enkel tv kijken euh... op de tv. Inloggen op andere apparaten lukt niet. Telenet raakt er zelf niet aan uit. Eerst sturen ze een technicus ter plaatse, voor niks. Deze vertelde me dat de problemen al aanslepen van november 2022. Verder moet ik nu maar geduld hebben want de achterliggende diensten zijn er vollop aan bezig... zal nog veel geduld moeten hebben als de problemen reeds aanslepen van november 2022. 

wmcs2001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Is er hier iemand in het forum van wie het wel in orde gekomen is? Dat Telenet het opgelost heeft?

promakske
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Beste wmcs2001,

Tja, bij mij is het nu wel in orde gekomen. Hoe? dat is een andere vraag, want dat weet ik niet precies. Op een gegeven moment had ik "weer" eens het probleem voorgelegd bij Telenet in Whatsapp om het nog een laatste keer te proberen. Na het hele "gesprek" werd mij verzekerd dat de, achterliggende diensten, zoals zij dat noemen, bezig waren met het probleem. Ik zij hen ook dat ik het nu wel beu was en nog een week zou wachten om te zien of het opgelost zou geraken. Indien niet zou ik de ganse handel opgezegd hebben.

Na enkele dagen testte ik nogmaals en tot mijn grote verbazing was het probleem van inloggen plots opgelost !. Wat er gedaan is of aangepast is weet ik niet, het zal zeker niet zijn omdat ik van plan was alles op te zeggen, want daar liggen ze niet echt van wakker denk ik. (klanten genoeg). Dus tot hiertoe werkt dat, na zovele maanden, terug normaal. Ik weet ook niet hoe het staat met de interne problemen i.v.m. de overschakeling naar het nieuwe systeem ? Het is zéér stil hieromtrent.

Ik hoop dat het bij u "snel" in orde mag komen. Misschien nog maar eens aandringen via Whatsapp.

Succes ,Promakske.   

wmcs2001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Bedankt voor de snelle reactie promakske,

Ik ga sowieso blijven aandringen dat de 'achterliggende diensten' er een beetje spoed achterzetten. Ik ga ook eens vermelden dat ondertussen de glasvezel tot aan het huis gelegd is (komt wel nog niet binnen)... er is ook nog het verhaal 'van de regen in de drop terecht komen' natuurlijk... Dat het hen niet kan schelen dat ze klanten verliezen zou ik niet weten. Ik heb toch vernomen dat het niet over zomaar enkele klanten gaat, maar dat het verloop redelijk groot zou zijn... Enfin ik zie wel.