|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Een simpel probleem blijkbaar, maar het lijkt zeer moeilijk om op te lossen.
Dit is het probleem : inloggen in MyTelenet werkt niet.
Dit is de melding bij poging tot aanloggen:
----------------------------------------------
Aanmelden mislukt
Je kunt je niet aanmelden met deze login.
Kies waar je naartoe wil:
Telenet
MyTelenet
Telenet Business
Hulp
----------------------------------------------
Met diezelfde login ben ik hier ingelogd,
en ik kan ook mijn mails lezen met exact dezelfde naam/wachtwoord
Maar in MyTelenet werkt dat niet.
Bij de oplossing staat dat ik TN kan contacteren,
maar ik heb daarvoor een klantnummer of accountnummer nodig.
Dat staat zogezegd op elke aanrekening ... maar niet bij mij.
Zodoende kan ik niet aanloggen via dat nummer.
Ik heb wel een oud nummer (type ' a###### ') maar dat lukt ook niet
In de loop van tijd heb ik wel op 'MijnTelenet' (of MyTelenet) kunnen aanloggen,
maar dat kan goed al 10 jaar geleden zijn.
Ik krijg mijn - niet gedetailleerde - rekening via mail,
en mijn mail zelf werkt, dus dat werkt wel.
Maar hoe kan ik in MyTelenet aanloggen ?
In de mail staat ook dat mijn login nog altijd een e-mailadres is.
Nu, dat klopt .. maar het is een login waar ik niet mee kan aanloggen.
En, het insinueert dat mijn account nu een andere naam heeft dan een email adres .. maar wat ?
Veel vragen, kunnen jullie mij helpen ?
Het vreemde is dat je veel antwoorden hebt ... in MyTelenet zelf, maar dat is dus het probleem !
Maar, je logt toch ook wel aan in MyTelenet ? Is dat met een email, cijfercode als login ?
Een tijd terug had men als hoofdgebruiker 2 wachtwoorden nodig voor inlog voor MyTelenet en Webmail vandaag is dat één wachtwoord geworden.
Als Abonnement gebruiker en hoofdgebruiker van Mytelenet is aanmeld 1 met de standaard emailadres indien deze ongewijzigd is gebleven. 2 voor je wachtwoord gebruik "wachtwoord vergeten" geven je gebruikelijke gsm nummer op voorwaarde dat deze geregisterd en gekend staat in MyTelenet zo ja dan ontvangt u sms code om te bevestigen
dat u het bent. Tweede mogelijk gebruik deze link Wachtwoord vergeten? maak 1 sterk wachtwoord voor beide inlog en ook je wachtwoord aanpassen in u e-mail-account van telenet op u lokale e-mailclient.
Bedankt voor uw antwoord
Het zou wel kunnen kloppen van die twee wachtwoorden, waar het dan zo is dat het ene gekend is en werkt,
en het andere is dat van MyTelenet, maar dat is lang geleden opgezet (door TN, door mij ?) maar ik heb nooit kunnen inloggen.
Bij wachtwoord reset zegt hij:
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Da's een beetje de clue he, ik ken de naam van mijn hoofd-email (die is nog steeds idem zoals in 19988 wanneer die gemaakt is), en het wachtwoord tik in dagelijks in om mijn Telenet mail te checken.
Maar - zoals hierboven ook staat - een wachtwoord wijziging aanvragen lukt niet.
Let op: als ik het wachtwoord van mijn "gewone" email aanpas, werkt dat allemaal zonder problemen.
Vraagje, werk jij voor Telenet ?
@tee Nee geen enkele krak hier normaal gezien, we zijn gebruikers zoals jij, we hebben al enkele jaren kennis van de topics hier dat dit het beste via de klantendienst kan opgelost worden zoiets als je uw hoofdaccount niet kan gebruiken om in te loggen op mijn.telenet.be
dit kwam al eens voor op oude profielen met aanpassing naar nieuw profiel, heb je nog een oud abonnement pakket ???
@tee We hebben jouw bericht verwijderd waarin je het andere lid aanvalt. We vragen je wel om rekening te houden met de gedragsregels.
Geen probleem, ik heb het gebrek aan professionalisme op dit forum bij Telenet zelf aangekaart,
verstop u maar achter de regeltjes
Wat een prutsforum