Beantwoorden
FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Ik kan sinds het verwijderen van een Malware na een melding dat mijn Telenet account gehackd was , niet meer met Safari 13.4 op mijn iMac (High Sierra) aanloggen op " Mijn Telenet " . Ik kan surfen pop alle andere delen van de telenet website. Mijn ESET virusscanner heeft een volledige veilige omgeving weer. Van zodra ik probeer aan te loggen op Mijn telenet zie ik in de browser "  login.prd.telenet.be " en blijft mijn iMac hangen op deze pagina, met de draaiende cursor in het midden van het scherm. 

Webmail e.a. functions werken zonder problemen. 

Niet hetzelfde als ik zie in sommige andere bestaande berichten. 

20 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

@FransLem 

Kijk eens naar volgende link:

https://www.pclooptvast.nl/safari-loopt-vast-de-oplossing-voor-de-hangende-browser/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Net even nagekeken hier en alles werkt prima in Safari in High Sierra (MacBook Pro & iMac).


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Alle functies, zoals hier aanloggen op netweters en andere delen van de TELENET website werken en functioneren. Enkel toegang/annloggen voor ' Mijn Telenet ' doet de computer stilstaan. gewoon stoppen = scherm afsluiten laat mij weer verder werken. Ergens is er iets op mijn configuratie dat de browser niet toelaat om ' mijn Telenet ' te bezoeken. Alle andere functies werken. Ook voor alle andere zaken gewoon surfgedrag verzekerd. 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Ik zie dat je met Safari net als Firefox add-ons kunt installeren, maar ze heten extensions. Heb je toevallig misschien een extensie geïnstalleerd die roet in het eten gooit?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Beste , Het is Safari versie 13.0.5. en ik heb meerdere zaken getest. Ik had recentelijk een nieuw bericht gemaakt. Ik vind niet best mijn weg in DE NETWETERS om de juiste plaatsen te vinden om berichten te plaatsen. Ik heb nog nooit problemen gehad met Mijn Telenet en nog nooit Netweters gebruikt. Ik herhaal de juiste diagnose en de activiteiten die ik ondernam : 

Ik niet meer aanmelden op een iMac met Safari 13.0.5. Diverse tips in andere berichten opgevolgd (oktober 2019) en geprobeerd , maar zonder resultaat.  

Ik kan op alle andere zaken van Telenet surfen , Webmail werkt etc ... Enkel mijn aanloggen op Mijn Telenet gaat niet : De draaiende cursor blijft op het scherm en een grijze vierkant op het menu met browser title " login.Prod.telenet ... " . 

Ik heb de browser cache gewist , de safari versie opnieuw geïnstalleerd (update) , mijn geschiedenis gewist etc ... Ik gebruik ook andere Mac, PC en iPhone en alles werkt daar gewoon. 

Iets moet mijn Safari 13.0.5. op iMac High Sierra (één jaar oud) blokkeren voor die éné Mijn Telenet pagina.  Telefonisch contact gehad met Telenet en ze kunnen mijn niet helpen 

0 Likes
FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Ik heb de link gevolgd en proberen te begrijpen wat vermeld staat als " Ga naar finder  waar je HD-Huisje-Programma's ed. ziet  Kies hier voor het huisje en klik deze aan.
Zoek vervolgens naar: map systeem en zoek cache map (vul password in) en verwijder het password.
Ga dan naar bibliotheek en zoek naar de map caches en verwijder ook deze map.
Vervolgens in bibliotheek zoek je naar de safari map  waarna je rechts een enorm veel programma’s ziet.  Verwijder alles wat je niet nodig hebt. Leeg  daarna ook  je pc prullenbak . Je zal verbaast zijn over de hoeveelheid aan mb die er vrij is gekomen. " 

Echter de terminologie die ik hier lees laat mij niet toe om de onderdelen te vinden op mijn iMac High Sierra OS 10.13.6 Ik vind mappen als " Caches " en " Cachedelete " maar durf deze niet deleten . ik heb reeds in het verleden opkuisgedaan en ik heb een speciale app "CleanMyMac " om regelmatig zaken op te kuisen. Er is een special Functie om caches te deleten en dat heb ik gedaan. 

 

Dus momenteel kan ik op deze configuratie niet naar " Mijn Telenet " 

FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Dankjewel voor de tip. De map " extensions " is leeg op mijn configuratie .

0 Likes
FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Dankjewel voor de tip. Ik heb deze tip gekregen en mijn extensies waren blanco. Dus deze kunnen ht probleem niet veroorzaken. 

 

Ploefie
Experienced Meerweter
Berichten: 100
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Is het ondertussen in orde?

bij mij imac, draait op catalina 10.15.4

ik heb ook issues hiermee, maar heb gemerkt dat als ik in Safari browse en  mijn Telenet intik sommige voorgestelde telenet websites dit probleem hebben als ik wens in te loggen.

nog mensen met dit probleem?

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

@Ploefie  heb eens ff gekeken voor je. 

Heb een Macbook met catalina 10.15.4 draaien en via safari geen enkel probleem om 'mijn Telenet' te openen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ploefie
Experienced Meerweter
Berichten: 100
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Via welke link logt u dan in in de browser? 
er zijn immers verschillende mogelijkheden, maar ze werken niet allemaal. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/menu=selfservice


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ploefie
Experienced Meerweter
Berichten: 100
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Mijn telenet -klantenservice geeft dit:

image.jpg

0 Likes
Ploefie
Experienced Meerweter
Berichten: 100
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

 Deze werkt wel

image.jpg

0 Likes