24748
netweters
|
152294
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik kan sinds het verwijderen van een Malware na een melding dat mijn Telenet account gehackd was , niet meer met Safari 13.4 op mijn iMac (High Sierra) aanloggen op " Mijn Telenet " . Ik kan surfen pop alle andere delen van de telenet website. Mijn ESET virusscanner heeft een volledige veilige omgeving weer. Van zodra ik probeer aan te loggen op Mijn telenet zie ik in de browser " login.prd.telenet.be " en blijft mijn iMac hangen op deze pagina, met de draaiende cursor in het midden van het scherm.
Webmail e.a. functions werken zonder problemen.
Niet hetzelfde als ik zie in sommige andere bestaande berichten.
Kijk eens naar volgende link:
https://www.pclooptvast.nl/safari-loopt-vast-de-oplossing-voor-de-hangende-browser/
Alle functies, zoals hier aanloggen op netweters en andere delen van de TELENET website werken en functioneren. Enkel toegang/annloggen voor ' Mijn Telenet ' doet de computer stilstaan. gewoon stoppen = scherm afsluiten laat mij weer verder werken. Ergens is er iets op mijn configuratie dat de browser niet toelaat om ' mijn Telenet ' te bezoeken. Alle andere functies werken. Ook voor alle andere zaken gewoon surfgedrag verzekerd.
Ik zie dat je met Safari net als Firefox add-ons kunt installeren, maar ze heten extensions. Heb je toevallig misschien een extensie geïnstalleerd die roet in het eten gooit?
Beste , Het is Safari versie 13.0.5. en ik heb meerdere zaken getest. Ik had recentelijk een nieuw bericht gemaakt. Ik vind niet best mijn weg in DE NETWETERS om de juiste plaatsen te vinden om berichten te plaatsen. Ik heb nog nooit problemen gehad met Mijn Telenet en nog nooit Netweters gebruikt. Ik herhaal de juiste diagnose en de activiteiten die ik ondernam :
Ik niet meer aanmelden op een iMac met Safari 13.0.5. Diverse tips in andere berichten opgevolgd (oktober 2019) en geprobeerd , maar zonder resultaat.
Ik kan op alle andere zaken van Telenet surfen , Webmail werkt etc ... Enkel mijn aanloggen op Mijn Telenet gaat niet : De draaiende cursor blijft op het scherm en een grijze vierkant op het menu met browser title " login.Prod.telenet ... " .
Ik heb de browser cache gewist , de safari versie opnieuw geïnstalleerd (update) , mijn geschiedenis gewist etc ... Ik gebruik ook andere Mac, PC en iPhone en alles werkt daar gewoon.
Iets moet mijn Safari 13.0.5. op iMac High Sierra (één jaar oud) blokkeren voor die éné Mijn Telenet pagina. Telefonisch contact gehad met Telenet en ze kunnen mijn niet helpen
Ik heb de link gevolgd en proberen te begrijpen wat vermeld staat als " Ga naar finder waar je HD-Huisje-Programma's ed. ziet Kies hier voor het huisje en klik deze aan.
Zoek vervolgens naar: map systeem en zoek cache map (vul password in) en verwijder het password.
Ga dan naar bibliotheek en zoek naar de map caches en verwijder ook deze map.
Vervolgens in bibliotheek zoek je naar de safari map waarna je rechts een enorm veel programma’s ziet. Verwijder alles wat je niet nodig hebt. Leeg daarna ook je pc prullenbak . Je zal verbaast zijn over de hoeveelheid aan mb die er vrij is gekomen. "
Echter de terminologie die ik hier lees laat mij niet toe om de onderdelen te vinden op mijn iMac High Sierra OS 10.13.6 Ik vind mappen als " Caches " en " Cachedelete " maar durf deze niet deleten . ik heb reeds in het verleden opkuisgedaan en ik heb een speciale app "CleanMyMac " om regelmatig zaken op te kuisen. Er is een special Functie om caches te deleten en dat heb ik gedaan.
Dus momenteel kan ik op deze configuratie niet naar " Mijn Telenet "
Dankjewel voor de tip. De map " extensions " is leeg op mijn configuratie .
Dankjewel voor de tip. Ik heb deze tip gekregen en mijn extensies waren blanco. Dus deze kunnen ht probleem niet veroorzaken.
Is het ondertussen in orde?
bij mij imac, draait op catalina 10.15.4
ik heb ook issues hiermee, maar heb gemerkt dat als ik in Safari browse en mijn Telenet intik sommige voorgestelde telenet websites dit probleem hebben als ik wens in te loggen.
nog mensen met dit probleem?
Via welke link logt u dan in in de browser?
er zijn immers verschillende mogelijkheden, maar ze werken niet allemaal.
Mijn telenet -klantenservice geeft dit:
Deze werkt wel