24818
netweters
|
152927
antwoorden
|
20752
vragen
|
Na steeds veel problemen met de telenet tv app en reeds verschillende malen te hebben geherinstalleerd, heb ik dit vandaag weer gedaan. Ik krijg de app echter niet meet geïnstalleerd. Ik krijg steeds de melding *beta versie* en die kan ik niet downloaded. Het helpcenter van telenet kan mij echter niet verder helpen. Zij zeggen dat het aan mijn toestel ligt, maar de app heeft er voordien altijd opgestaan. Kan iemand helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op welk toestel probeer je de app te installeren? Ik heb het gevoel dat je nog de test versie probeert te downloaden (die inderdaad niet meer ondersteund wordt):
Werkt het nu wel?
Heeft zichzelf opgelost. App klaar, alleen noch steeds slechte streaming!
StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Ik heb de typo verbeterd.
Streaming
@Maxx schreef:Streaming
Hey Maxx,
Een tip: als je een fout hebt getypt kan je dit nog aanpassen door in het originele bericht op het pijltje rechtsboven te klikken, daar kan je kiezen om te bewerken. Dit is beperkt in tijd 1 of 2 uur dacht ik.
@Wheng schreef:
Hey Maxx,
Een tip: als je een fout hebt getypt kan je dit nog aanpassen door in het originele bericht op het pijltje rechtsboven te klikken, daar kan je kiezen om te bewerken. Dit is beperkt in tijd 1 of 2 uur dacht ik.
@Wheng klopt, je kan je eigen post 2 uur lang nog aanpassen. Erg handig wanneer je eens een spellingfout maakt. 😁