24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik kan via de website en via de app op iPad geen opnames bekijken. Ik zie ze zelfs niet staan. Kan geen enkele film kiezen.
Zijn er problemen?
@louishufk schreef:App of site, op dit ogenblik werkt er niets meer.
Je kan het melden, waarschijnlijk weten ze het wel.
Het is nu hier half elf en ik kan de opnames via Yelo-TV bekijken op PC. Als er een storing was dan is ze nu hier toch opgelost.
EDIT: vermits het niet specifiek is aangegeven: ik heb nog digicorders. Misschien dat het met de TV Box niet in orde is, dat zou kunnen.
@Lila sinds gisterenavond is inderdaad een probleem met de Telenet TV-app en telenettv.be. Je krijgt een foutmelding of de pagina blijft laden wanneer je gebruik maakt van opnames, live-tv of de TV-theek. Telenet werkt eraan en probeert het zo snel mogelijk op te lossen.
@StefaanH op De Netweters kan je aan nieuwe topics ook altijd labels koppelen.
@Lila heeft er Telenet TV-app en telenettv.be aan gekoppeld. Aan deze labels kan je ook vaak afleiden over welk type decoder/systeem het gaat wanneer de titel of de uitleg niet meteen uitsluitsel geeft. Zo bekijk ik het meestal. 😊