24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Goede namiddag,
Sinds enkele dagen krijg ik de pagina voor modem instellingen (zowel info, ipv4 als ipv6 tabbladen) niet meer juist geladen. Onderaan screenshots van het probleem.
Standaard werk ik op MacOS 10.15.7 via Chrome, volgende zaken heb ik al geprobeerd:
- Cache leeggemaakt
- Pagina via Safari op MacOS geladen
- Pagina via iPhone geladen
- Pagina op Windows 10 pc geladen
Ik krijg op elk systeem hetzelfde resultaat, ik veronderstel dus dat dit probleem bij Telenet ligt en niet bij mij.
Iemand hier hetzelfde probleem en is Telenet hiervan op de hoogte?
Alvast bedankt
@Ex-Netweter
Dat ziet er inderdaad niet erg koosjer uit ....
Stuur die screenshots eens via WhatsApp (0468 00 10 98) door naar de helpdesk, een beeld zegt meer dan duizend woorden.
@StefaanH Alvast bedankt voor je snelle reactie. Ik heb zonet alles via Whatsapp doorgestuurd.
Als jij de pagina opent is alles dus perfect normaal?
@Ex-Netweter
Zo heel normaal werkt het niet hoor want het probleem doet zich bij Telenet zelf voor.
Ik heb getest via Safari en via Chrome en heb op de twee dezelfde resultaten als jij.
@patrick37 Ok, ik ben dus niet alleen.
Van zodra ik een antwoord van Telenet krijg post ik een update.
Heb nog geen reactie gekregen en ik veronderstel dat dat ten vroegste morgen zal zijn.
@Ex-Netweter
Het zou kunnen dat er bepaalde dingen gewijzigd worden op dit moment achterliggend. De 'mijn Telenet' functie hangt ook vast aan dit systeem dus als er een bepaalde update aan het lopen is ja dan heb je kans dat je dit soort dingen ziet ( heb het nog al voorbij zien komen ). Kan ook zijn dat er gewoon iets defect is die kans is er ook altijd aanwezig.
Maar wacht even af wat er als antwoord komt op je vraag en laat het ons maar weten.
@patrick37 en @Ex-Netweter
Heel vreemd wat jullie beiden zien ... Ik heb net ook even getest en bij mij is alles heel normaal :
@patrick37 schreef:Stefaan via welke browser kijk jij ?
Het screenshot hierboven komt van Chrome. Heb net even Firefox getest en dat geeft hetzelfde nette resultaat.
Misschien omdat ik nog een echte eMTA modem heb? ik zou het anders niet weten ....
@patrick37 schreef:Stefaan klik eens op je modem details om verder te gaan .....
Geen enkel abnormaal fenomeen ....
Het vreemde is, moest het een algemeen probleem zijn zou het hier toch al vol staan erover ... Tenzij momenteel heel weinig mensen eens gaan kijken in hun "Mijn Telenet", dat kan ook natuurlijk.
Maar ik denk dat de vreemde tekst in "Mijn Telenet" en de non-interactiviteit van @Ex-Netweter los van elkaar staan. Dit omdat jij wel interactiviteit hebt. Ik zet nog steeds mijn centen op een foutieve of onvolledige provisionering van de digicorder of zelfs TV-box.
Die vreemde tekst in "Mijn Telenet" heb ik al sedert dagen.
Maar eigenlijk stoort me dat niet zoveel, gezien de teksten redelijk "herkenbaar" zijn, en de links wel werken 🤗
Ik heb dat ook al een paar dagen geleden opgemerkt. Maar nu niet meer.