24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Mijn Telenet werkt bij mij NIET op mijn laptop, wel op mijn iPad & iPod. Bij Telenet zelf kunnen ze inloggen op Mijn Telenet en kunnen ze de info zien die ik dus op mijn laptop niet meer kan zien. Ik gebruik Chrome ( gaat NIET). Maar als ik Explorer gebruik, heb ik WEL toegang tot mijn Telenet/Telemeter/Aanrekeningen enz.
Mijn Telenet is dus ok, maar ik zou dit graag terug kunnen zien op Chrome.
Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Inderdaad, had een 6 moeten zijn ipv 3.
Mijn excuses daarvoor.
Heb Chrome uitgemest, cookies verwijderd, browsegegevens gewist, maar het helpt niet. Met Firefox & Explorer lukt alles. Met Chrome dus kan ik mijn Telemeter en aanrekeningen niet bekijken ("geen aanbod beschikbaar"/"kan de gegevens niet ophalen").
Heb dit allemaal gedaan, maar helpt niet. Dus telemeter & aanrekeningen kan ik niet bekijken ("geen gegevens beschikbaar"/"kan de informatie niet ophalen") in Chrome, wel in Explorer & Firefox.
Hier werkt het ook prima. Zowel telemeter als aanrekeningen.
Chrome Versie 65.0.3325.181 (Officiële build) (64-bits) op MacOS
Ik zou aanraden om Chrome te verwijderen en op nieuw te installeren en kijk wat dat geeft.
He, wat bedoel je precies met extensies?
Nee hoor, geen enkel van die extensies of andere toegevoegd.
Als het met andere browsers wél lukt, inclusief Chrome, dan begint het er toch op te lijken dat het aan een of andere instelling in jouw Chrome ligt. Volledig verwijderen en opnieuw installeren is volgens mij ook de laatste optie. Als jouw Chrome gekoppeld is aan een (Google/Gmail) account, dan heb je normaal gezien een backup van je bookmarks (bladwijzers/favorieten), instellingen etc.
Maar vóór je verwijdert, probeer deze nog even:
https://downloads.sourceforge.net/portableapps/GoogleChromePortable_65.0.3325.181_online.paf.exe
Dit is een zgn. "portable" versie van Chrome. Het is een EXE bestand en als je er op dubbelklikt, dan pakt het zich uit in de directory die jij wil (dat kan zelfs op je Bureaublad). Dus niet hetzelfde als installeren. Eenmaal uitgepakt open je de folder en dubbelklik je op GoogleChromePortable.exe. Probeer dan nog eens of je in Mijn Telenet geraakt.
Helaas, heb alles verwijderd van Chrome (geschiedenis, cookie, aanverwante apps etc...). Dan alles via GoogleChromePortable.exe opnieuw geïnstalleerd, maar het was nutteloos. Ik geraak wel op Mijn Telenet, maar de gegevens worden niet opgehaald. Ik denk meer en meer dat het probleem ergens anders zit in één of andere instelling van mijn computer. Zal dat eens moeten uitvlooien. Momenteel kan ik wel Firefox of Explorer gebruiken om aan die gegevens te geraken. Gelukkig hoef ik die gegevens niet vaak te raadplegen.
De oplossing voor mijn probleem is eigenlijk heel eenvoudig: terug naar fabrieksinstellingen gaan. Daar bedank ik voor want dit gebruik ik enkel als laatste redmiddel. De laatste keer dit ik dit verleden jaar omdat mijn 2 printers heel mijn laptop gedesoriënteerd hadden na weken problemen met wiFi & Bluetooth en ik mijn werk niet meer naar behoren kon uitvoeren. Kostte me 3 dagen werk (en verlof) om alles terug te placeren en aan te passen. Gelukkig, nu in mijn huidige probleem kan ik nog terugvallen op Explorer & Firefox. Waar de fout zit in mijn instellingen zal ik wellicht nooit weten, deze zal automatisch geëlimineerd worden als ik (ooit) een nieuwe laptop heb en dus Windows 10 of de opvolger.
Maar in ieder geval, dank aan alle Netweters die hun uiterste best hebben gedaan om me te helpen.
Luc.
Helaas, reeds 2 maal gedaan, maar ook dit hielp niet. Mijn account wordt steeds herkend en opnieuw geïnstalleerd.