24757
netweters
|
152457
antwoorden
|
20708
vragen
|
Mijn Telenet werkt bij mij NIET op mijn laptop, wel op mijn iPad & iPod. Bij Telenet zelf kunnen ze inloggen op Mijn Telenet en kunnen ze de info zien die ik dus op mijn laptop niet meer kan zien. Ik gebruik Chrome ( gaat NIET). Maar als ik Explorer gebruik, heb ik WEL toegang tot mijn Telenet/Telemeter/Aanrekeningen enz.
Mijn Telenet is dus ok, maar ik zou dit graag terug kunnen zien op Chrome.
Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Versie 35.0.3325.181 64 bits en die is up-to-date. Volgens de net zodane check up.
Versie 35.0.3325.181 64 bits op win 8.1.
Heb van alles geprobeerd : uitloggen, nieuw account, via andere kanalen, maar lukt op chrome niet. Het zou aan mijn laptop liggen volgens Telenet.
Hoi @LucV8
Kan je even uitleggen wat je bedoelt met 'werkt niet'?
Probeer eerst even de cache te wissen.
Ga naar geschiedenis. Links zie je een knop met 'browsergeschiedenis verwijderen' en wis dan de cache en cookies en andere site gegevens.
Je zult hier jammergenoeg wel door uitgelogd worden bij de meeste websites. (Mijn pc staat in engels dus mijn vertaling kan mogelijk niet overeenkomen maar ik denk dat je er wel aan uit kunt. 🙂 )
Cookies wissen 😉
In chrome CTRL+H en dan links browsing data wissen.
en zorgen dat daar zeker Cookies (nomnomnom) staat aangevinkt.
Is omdat mijntelenet vernieuwt is en uw pc nog cookies van de oude versie heeft
Ik heb net ook even gecheckt en dit is mijn versie van Chrome:
Versie 65.0.3325.181 (Officiële build) (64-bits)
Geen updates beschikbaar. Misschien heb ik een lagere versie nummer dan jij @sb omdat ik nog met Win 7 werk?
Stefaan ik heb win10 en toch Chrome 65.0.3325.181
Ik werk ook met W7, maar ik heb enkel een Portable Chrome. Versie 65.0.3325.181 blijkbaar, maar PortableApps loopt soms wat achter. Dat andere versienummer heb ik hier gevonden: https://chromereleases.googleblog.com/
@sb Heb even uw link gevolgd en idd, de laatste versie is 209, maar er staat ook bij dat die gloednieuw is en in de volgende dagen uitgerold zal worden. We kunnen er ons dus eerstdaags aan verwachten.
Maar eigenlijk maakt dat niet uit, want OP heeft een veel lagere versie. Een mogelijkheid is dat hij nog met Vista of ouder werkt, die worden sedert versie 49 . XXX niet meer voorzien van updates.
EDIT: zie net dat OP met Win 8.1 werkt, dus dat valt al weg ...
Maar als ik het antwoord van @LucV8 nog eens herlees denk ik dat die versie 35.XXX een typo is, want de rest van het nummer klopt met de meest actuele versie. Ik vermoed dus dat hij een "3" heeft neergepoot ipv een "6" als eerste cijfer.
Ik zou ook Chrome eens uitmesten, cookies e.d. buiten .... Eigenlijk kan het alleen nog maar aan zoiets liggen...
Volkomen gelijk ! Heb nogmaals gecheckt en dit had moeten geweest zijn: versie 65.0.3325.181 (Officiële build) (64-bits).
Mijn excuses daarvoor.