42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Bedankt Patrick,
Zelfs wanneer ik rechts klik verschijnt de optie 'Link openen in nieuw tabblad' niet.
Werk op iMac.
gr
Johan
Werk zelf ook met een Imac ( M1 chip ) en alles werkt naar behoren zoals hoort te werken.
Werk je met Safari of Chrome ? Ik heb de twee eens geprobeerd en geen probleem dus denk niet dat het aan Telenet zelf ligt.
Ook andere Browser geprobeerd maar probleem blijft.
Zoals ik iMac M1, probeerde beide: chrome en safari.
Alleen 'thuisnetwerk' kan ik niet openen, de rest wel.
Dan zou het kunnen dat er iets gewijzigd wordt achterliggend of er is iets echt verkeerd maar daar kan ik niet op antwoorden. Probeer morgen nog eens en anders eens naar Telenet zelf bellen of via Whatsapp bericht sturen of social media.
Zoals je kan zien hier kan ik alles opvragen. ( Heb niet van alles een screenshot genomen het gaat enkel om het voorbeeld )
je komt waarschijnlijk in de nieuwe omgeving van "Mijn Telenet", klik dan niet op de blauw/groene knop "Mijn Telenet" want dan kom je in de oude omgeving en die werkt niet meer zoals het hoort.
gebruik de balk ;
Even off topic , heb jij die nieuwe layout al tot je beschikking ? Ik namelijk nog niet dus nog geen idee waar dan eventueel te kijken en te zoeken.
Vandaag lukt het wel! Zelf niets gewijzigd ...
Bedankt allen voor de antwoorden.
Johan
Ik heb hier exact hetzelfde voor. zit in de oude omgeving Ik geraak niet in een nieuwe of toch niet door cache te clearen ofzo... Maar zou wel in die omgeving moeten geraken om mijn andere issues te kunnen oplossen....