24762
netweters
|
152522
antwoorden
|
20715
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Welke regio?
Dan heb je pech en zul je nog langer moeten wachten op een oplossing 'Mijn thuisnetwerk),indien je nu al online kunt.
Regio Vlaams-Brabant Ternat
Fantastische vooruitzichten !!!
Op zaterdag 28/01/2023 van 22:00 tot zondag 29/01/2023 20:00 is Klantenservice niet beschikbaar door verbeteringswerken. Onze excuses voor de hinder.
Regio mechelen sint katelijne waver
Die melding had ik gisteren ook maar ja , ondertussen ...
Voor u is er nog hoop 👍
Ik kan "mijn Telenet" openen en de meeste vakken (oude layout nog steeds) aanklikken, behalve natuurlijk "mijn thuisnetwerk". Daar komt weer de hier hoger reeds aangehaalde melding tevoorschijn.
Regio Herentals
Ik heb al een tijdje de nieuwe layout en kan zoals gij alle vakken openen uitgezonderd 1 (ook op dit moment) maar zoals gij behalve "mijn thuisnetwerk".
Ja wel,op een adres heb ik glasvezel met epdnet en tot op heden werk alles zoals het moet.
ik ben al zeer tevreden.
En de prijs is ok.
ik betaalde bij telenet 486 euro per maand als consument.
Das veel,ik maar 110 euro
Internet OneUp 1Gbps
TV box TV
GSM + Vaste lijn
Bij ons ligt hier nog geen fiber.
Er is nog hoop voor ons 😉
Daar juist 16u15
@Eric Ik ben dan wel benieuwd wat jij zoal afnam van telenet dat je bijna 500euro per maand betaalde? Klinkt echt ongelooflijk want da is hoger dan al mijn nutsvoorzieningen samen.
Internet OneUp 1Gbps x2
TV box TV x3
GSM + Vaste lijn x5
Voor 486 euro heb ik het dubbele.
4x OneUp 1Gbps
incl 4TV box voor TV
incl 4GSM en 4x vaste lijn
En dan hou ik nog 46euro over🙄
Ondertussen is 20h 22h geworden
Op zaterdag 28/01/2023 van 22:00 tot zondag 29/01/2023 22:00 is Klantenservice niet beschikbaar door verbeteringswerken. Onze excuses voor de hinder.
@Christof75 schreef:@Eric Ik ben dan wel benieuwd wat jij zoal afnam van telenet dat je bijna 500euro per maand betaalde? Klinkt echt ongelooflijk want da is hoger dan al mijn nutsvoorzieningen samen.
Dat betaal ik voor al mijn nutsvoorzieningen op...... een half jaar.....