Beantwoorden
Joannes
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?

mvg

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk

476 reacties
Tsar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Heel zeker...ik wijzig het mac adres van de bridging (ik heb een nieuwe router in huis gehaald) en verwijder alle poorten forwarding.

Dan sla ik op en krijg die bekende fout "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw." 

PatriceDLT
Professional Beetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Bij gelijk welke verandering (lokaal IP-adres, verwijderen) krijg ik 'Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.'

Na drie weken, elke dag 4 keer proberen geef ik het op.

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Port Forwarding

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Tsar het verwijderen van de portforwarding regels (leegmaken of verwijderen) is nog steeds een gekend probleem, dus als dit effectief de actie is waarna je de foutmelding te zien krijgt? Is dat op dit moment even "as expected", hier wordt nog aan gewerkt.

@loti  schreef:

Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.

Profiel foto aanpassen.

NIET OPGELOST HIER


@loti momenteel zijn we enkel de 'Oeps er ging iets mis'-foutmelding voor de geavanceerde instellingen pagina aan het onderzoeken via deze thread. Als deze foutmelding op een andere pagina ook voorvalt, heeft dit blijkbaar andere oorzaken wisten de IT-collega's me te vertellen. Lijkt me best dat je een nieuw topic start en als we dan merken dat er veel klanten dit opmerken op die pagina, dat we dit opnieuw ter onderzoek kunnen doorgeven. 

@Mvh2  schreef:

Mijn Telemeter werkt ook nog altijd niet...


@Mvh2 hetzelfde voor deze foutmelding op de Telemeter pagina. Al waren er hier reeds enkele andere voorbeelden van, waardoor er hier al een onderzoek voor gestart is. Maar dus voorlopig is dit dus ook nog niet opgelost, maar gaan we dit ook niet via deze thread opvolgen, omdat dit het verwarrend zou maken. Hier gaat het specifiek over de thuisnetwerk pagina.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tsar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Voor alle duidelijkheid : ook wanneer ik louter het mac adres wijzig (en dus de bestaande port forwarding laat staan) krijg ik de foutmelding.

Peter_82
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Maakt niet uit wat ik wil veranderen , alle dingen die je maar kunt veranderen geprobeert aan te passen  onder geavanceerde instellingen, maar telkens bij save drukken, Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Hier nog steeds hetzelfde met aanpassing frofielfoto. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

De IT-collega's hebben ons ondertussen laten weten dat wat jij voor hebt, @Tsar blijkbaar een andere "rootcause" heeft dan het issue dat 2 weken geleden is opgelost. Dus ondanks dat je dezelfde foutmelding ziet 'Oeps, er ging iets mis', is het een ander probleem. Wat betekent dat men dit opnieuw moet analyseren en oplossen.

@Peter_82 @PatriceDLT @stijnb1 hebben ondertussen gelijkaardig gedrag gedeeld. Daarom hebben we deze allemaal samen gebundeld en doorgestuurd intern. Onduidelijk voor ons of dit dezelfde "rootcause" heeft als het probleem van Tsar, dat zal IT moeten bepalen.

Bedankt voor al jullie feedback! Hopelijk kan het onderzoek snel een oplossing brengen. Wij volgen het alvast op.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tsar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Suzy : Bedankt voor de update !  Ik hoop dat het deze maand zeker opgelost geraakt, anders heb ik een probleem...

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ben benieuwd hoe Orange met de lancering 1Gbps over het Telenet netwerk zal omgaan eind van de maand.

Of die ook maanden problemen gaan hebben.

Orange komt deze maand met 1Gbps in Vlaanderen, met nieuwe modem en tv-box - DataNews (knack.be)

Isar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Hier hetzelfde probleem.

Ik had een nieuwe modem besteld (de mijne was ondertussen al 15 jaar oud) alsook 3 360° Pods.

Gisteren nieuwe modem geïnstalleerd. Deze werkt wel maar ik zie nu geen info via 'Mijn Telenet'. Al verschillende malen telefonisch contact gehad met Telenet, helaas zonder succes. Ze weten blijkbaar zelf niet wat het probleem is.

Ook de 360° Pods werken niet, ze vinden geen enkel signaal. De app van telenet waarbij je de installatie kan doen van de 360° Pods kan doen werkt ook niet.

 

Echt verschrikkelijke service is dit. En dat terwijl ik al meer dan 20jaar klant ben.

peteriso
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Wij hebben dan toch wat meer geluk gehad: nieuwe modem en 4 pods zonder probleem kunnen installeren en tot op heden ook functionerend (hopen dat het zo blijft natuurlijk).

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

In de huurprijs van de 4 Pod's verre van geluk.

Voor 4 Pod's betaal je maandelijks 12 euro aan huur.Die nooit je eigendom worden.

Bij Ziggo zusterbedrijf van Telenet maar 5 euro huur per maand voor 4 pods.

Telenet waar zit dat verschil van 7 euro per maand meer.

Extra voor jullie zakken.trap daar niet in,schaf zelf een extra router aan,die blijft jou eigendom.

Herostratos
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Port forwarden lukt niet sinds ten minsten zes maanden. Ik heb twee poorten opgezet vroeger. Dat gaat nog.

Ik wil een regel toegevoegen aan port forwarding maar zonder succes. de nu classieke "Aie ... probeer later" als fout.

Na acht aanvragen naar de telenet klantendienst is het nog steed in onderzoek, maar de call wordt gesloten zonder ik er iets van hoor.

Telenet kan zelf dit instellen maar dat mogen ze niet.

Wie is ook een melder van dit probleem. Zes maanden is wel lang en teken dat telenet zijn voeetn veegt aan de service.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Port forwarding lukt niet

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Herostratos de afgelopen tijd waren hier ook soms leden waarbij de ranges van de poorten die ze wilde open zetten overlapten. Dit heb je zeker al goed gecontroleerd? Je mag altijd een screenshot delen van de pagina en de melding die je te zien krijgt.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Inderdaad, ik heb deze domme fout ook al gemaakt, niettegenstaande ik nu net geen groentje ben. Ik kon mezelf voor de kop slaan.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.