Beantwoorden
Joannes
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?

mvg

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk

478 reacties
YvesM1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Hier idem. Nieuwe modem + 2 pods (apart gekregen want ze hadden de modem vergeten te versturen...). Modem geïnstalleerd en nu staat er zowel op de app als op mijn.telenet de vermelding "oeps er ging iets mis, probeer het later opnieuw" bij mijn thuisnetwerk. Kan de pods dus niet installeren... En probeer maar niet om telefonisch contact te nemen want "er is een internet/tv-distributie probleem in je omgeving" en "je kan ons contacteren via whatsapp". Totaal verbruik op mijn.telenet is dan nog eens compleet fout en verschillend met wat de app toont. Via whatsapp krijg je na een dag de melding dat het is doorgegeven, maar geen case nummer of zo... Gewoon wachten...

Onbegrijpelijk dat dit al zo lang aansleept. En de service is complete %&§!

Ex-Netweter
 

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Een paar dagen geleden hebben we een nieuwe modem met pods gekregen van telenet. Het installeren lukt helemaal niet, dus er is een monteur geweest en heeft het aan de praat gekregen. Voorheen zagen we het thuisnetwerk, maar sindsdien niet meer. De monteur gaf aan dat we dit zelf moesten instellen (klopt niet). verder contact gehad met Telenet dat het een bekend probleem is. Is het een bekend probleem met de nieuwe modems en pods? Voorheen zagen we wel het netwerk. Wanneer verwacht men dit opgelost te hebben? 

Annorax
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Zelfde probleem hier. Al ettelijke keren gemeld aan klantendienst. 'gaan het doorgeven' maar oplossing blijft uit eodat server buitenshuis onbereikbaar blijft. 

MikeBrugman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Vorige week mijn modem CH8568LG geruild voor de CV8560E zodat ik deze in bridge modus kon zetten. 
Alleen als ik nu op mijn telenet kies voor "beheer je thuisnetwerk" krijg ik de onderstaande foutmelding. 

MikeBrugman_0-1687763129567.png

Het is dus nu niet mogelijk om instelligen aan te passen. 

 

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Lees dit gelijkaardige topic eens over de CV8560E en bridging ik denk dat de klantendienst dit voor jou kan oplossen .

asociaal
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Zit met hetzelfde probleem. 
Al gemeld, geen verandering.
Dat dit een tijd kan duren kan ik mee leven, maar haal tenminste die optie dan weg of zet een waarschuwing online.
Puur amateurisme.

Duurste verbinding op de markt, al het meeste problemen gehad. Helaas ligt er hier geen werkende telefoonlijn meer en is het nog even wachten op fibre.

Herostratos
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Nee geen overlap al tiental keren gedaan. Het probleem is er nog. In elk geval lees ik nergens dat het bij sommige mensen wel gaat!

Telenet moet nu wel een oplosing bieden en niet ticketen gewoon sluiten tot ik naar EdpNet of Proximus gaat.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 502
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! JACKPOT! De race is begonnen!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Hier ook nog steeds problemen met het openzetten van poorten, het instellen van DMZ en het in- en uitschakelen van UPnP.

Ik krijg telkens de melding dat de instellingen zijn bewaard maar niets is minder waar. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Filips
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik heb hetzelfde probleem. Port forwarding wijzigen of nieuw invoeren werkt niet sinds de nieuwe versie van Mijn Telenet. Al maanden geleden gemeld en hergemeld. Geen oplossing.

Elimelech
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Hey! Ik zit met hetzelfde probleem.

Heb je hier een oplossing voor gevonden?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7398
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@YvesM1 @MikeBrugman  @Barboni ik heb jullie gegevens toegevoegd aan het reeds bestaande dossier voor dit issue. Jullie krijgen alle drie de 'Oeps, er ging iets mis'-foutmelding te zien op de thuisnetwerk pagina op Mijn Telenet. Even wat kadering: initieel leek dit probleem opgelost op 22/05, maar we hebben dan 02/06 opnieuw een incident laten aanmaken, omwille van nieuwe meldingen die we toen al zagen op De Netweters. Er is gebleken dat dit probleem veroorzaakt wordt door een andere "rootcause" dan het eerste.

Meldingen van leden die overeenstemmen met een bepaald issue, voegen we (ikzelf en de expert moderatoren) steeds toe aan de lopende onderzoeken. We hopen zo bij te kunnen dragen tot een snellere oplossing.

@Ex-Netweter jij geeft aan dat je niets meer ziet in je thuisnetwerk, dit lijkt me dan ook een ander probleem te zijn. Kan je iets specifieker zijn en ons vertellen waar je op klikt en wat je ziet? Is het een lege pagina, vind je het thuisnetwerk gedeelte niet terug? Een screenshot mag ook steeds, dan kunnen we inschatting beter maken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

MikeBrugman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Suzy bedankt voor de terugkoppeling en dan wachten we af. Ik neem aan dat wij zelf niet meer kunnen doen om het process te versnellen?

Mocht er meer informatie wenselijk zijn dan hoor ik het graag.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7398
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Wacko indien er updates zijn over of een oplossing voor het "Oeps, er ging iets mis"-probleem, zal je dat hier kunnen lezen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7398
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Herostratos @Annorax @asociaal @Filips ik heb de thread waarin jullie het "Oeps, er ging iets mis"-probleem aan het bespreken waren samengevoegd met dit reeds bestaande onderwerp. Omdat dat hier ook al langere tijd besproken wordt.

De meest recente update vinden jullie hier, ik voeg ook jullie gegevens toe aan het onderzoek. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Suzy dank voor het antwoord! Het ziet er naar uit dat sinds vandaag het thuis netwerk eindelijk zichtbaar is. Ik weet niet wat er is veranderd, maar hij doet het nu! 

Bedankt.