24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Hopelijk voor jullie komt daar zaterdag op zondag verandering in?
Ik hoor bij de gelukkigen,40 jaar ligt hier coax in de grond.
Internet OneUp haalt de volle snelheid.
TV Box werkt prima,TV prima beeld.
Telefoon nooit problemen ondervonden.
Sorry voor de langere wachttijd!
Om klaar te zijn voor de technologie van morgen, schakelden we over naar een nieuw IT-systeem. Die switch loopt helaas niet zoals verwacht. De wachttijd bij onze klantendienst loopt daardoor op. Sorry daarvoor! Op telenet.be/snelgeholpen vind je snel een antwoord op de meeste vragen en problemen. Je verbruik, betalingen of netwerk check je rap zelf in onze gratis Telenet-app
Ik heb al maanden dit probleem, en er komt maar geen oplossing.
Zelf kan ik dus niets van instellingen etc aanpassen, niet via de app, niet via de site.
Support / helpdesk duurt mega lang.
Vraag me af of het even lang zou duren voor ik feedback krijg als ik mijn factuur niet zou betalen.
off-topic: Vorige week helft van de gemeente zonder telenet, ook 0,0 feedback op het hoe en waarom.
Onaangekondigde werken....
Blijkbaar alleen Telenet kan zich zoiets permiteren.
Blijkbaar weten die niet hoe men software dient te implementeren.
Gewoonlijk schandalig !!!!!
Eric,
Ik had u een pv bericht gestuurd , maar nog niet gezien waarschijnlijk.
Francois
Heb het gezien gisteren bij update telenet app. Is bv veel bijgekomen in sectie support.
Echter kan je rechtstreeks chatten indien je alleen whatsapp hebt! Zelfs link om whatsapp te downloaden. Waarom geen live chat via script? Meeste sites werken zo, is 0,0 moeite om dit te gebruiken op je site ipv whatsapp. (Weet waarover ik spreek) Nu ben ik verplicht om via men vrouw haar gsm op de telenet app te gaan omdat zij wel whatsapp heeft lol. Ik hoef die bril niet in len strot gedouwd te worden.
Echter nog buggie die app denk ik, alles werkt hier perfect maar bij check netwerk zegt die dat er iets niet goed is en van daaruit kun je verder naar whatsapp. (Terwijl alles werkt)
Ook het aantal aangesloten toestellen bedraad zegt ie dat ze op de powerline zitten (geen 1 dus) en al men wifi verbindingen ook (buiten 1 op wifi modem) wat eigenlijk niet kan daar de powerline/wifi in slaapkamer is en maar 1 toestel op wifi draait, al derest is op draad of wifi modem. (Ja men powerline heeft ander ssid dan modem, tis zo dat ik weet met wat ik verbonden ben en geeft voor ONS huis, beste resultaat)
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Ben benieuwd morgenavond 20h,wat de verbeteringswerken hebben opgebracht.
Niet voor mij,voor de andere waar het momenteel al langer mis loopt.Hier werkt alles TipTop,nooit anders geweest.
We weten het nu wel hoor; bij jou werkt alles perfect. Maar het wordt tijd dat je die plaat nu eens omdraait en iets anders vertelt. Liefst iets dat mogelijk bijdraagt aan de discussie.
Iets bijdragen aan de discussie.
Nie moeilijk hoor.
Gewoon afwachten tot alles goed komt voor de gedupeerden.
Ben ik nu fout maar zou Mijn Telenet tot 20u op 29/01/2023 onbeschikbaar zijn ?
Blijkbaar is dat nu wel beschikbaar , maar bij mij thuisnetwerk nog steeds foute boel.
Ze zijn vroeger gestopt met de aanpassingen , zonder resultaat voor ons.
12H
Hier is mijn Telenet nog niet beschikbaar.
Ze zijn niet vroeger gestopt.Hier in Limburg allessins niet.
Op zaterdag 28/01/2023 van 22:00 tot zondag 29/01/2023 20:00 is Klantenservice niet beschikbaar door verbeteringswerken. Onze excuses voor de hinder.
Bij mij 12:22 is mijn telenet beschikbaar, dus hier wel gestopt met de aanpassingen.