41725
netweters
|
18253
gesprekken
|
19736
vragen
|
Telenetapp voor Android geherinstall voor gebruik op gsm.
Deze app werkte perfect tot vandaag.
Vandaag werkte die niet meer zoals hoort en start die telkens weer op.
Het systeem herstart iedere keer weer bij gebruik en op internet zoals hier heb ik dit probleem niet.
Is er iets veranderd of een update die niet goed werkt ??
iemand ervaring hiermee????Hetzelfde probleem? Wat te dioen ?
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: her opstarten telenet app op gsm
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: MyTelenet blijft heropstrarten, hoe komt dit?
Volgens de Telenet app is er een Algemene storing vanwege de storm dat je waarschijnlijk hebt opgemerkt.
Je bedoeld toch echt de My Telenet app ?
Daar heb ik geen problemen mee ondervonden enkel gebruik ik een iPhone. Nu is er wel een update geweest van de app die heb ik al ontvangen dus check eens op je ook een update gehad hebt.
Enkel begrijp ik opmerking niet :
@willem57 schreef:Knip.....
Het systeem herstart iedere keer weer bij gebruik en op internet zoals hier heb ik dit probleem niet.
.....Knip
Wat bedoel je. met bovenstaande opmerking ? Dat je op 4G gaat en het wel werkt of via wifi ? Of bedoel je met hier op een totaal andere plaats bij vrienden of iets op de wifi ?
Kun je dat wat verduidelijken ?
Door de update terug weer moeten inloggen
Zal bij iedereen zijn zeker
Hey @willem57, er is op dit moment onvoorziene hinder op onze app en website waardoor deze crasht. Mijn collega's van de IT-dienst zijn hiervan op de hoogte, en doen hun best dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!
Moesten hier nog vragen over zijn, mag je zeker onze klantendienst contacteren via onze socialmediakanalen. 😊
Blijkbaar was er ergens een storing en werkte de app niet meer zoals die moest.
Er werd gewerkt aan een update van de app. Daar na bij her installeren van de app heb ik geen problemen meer.
Voor iedereen bedankt voor jullie hulp en feeds