Beantwoorden
Preske
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

Elke zender die ik geprobeerd heb werkt perfect via yeloplay.be. De uitzondering is Njam. Daar krijg ik de error "er is een streamingprobleem". Via de app en via digicorder geen probleem.

Tags (1)
0 Likes
11 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

@Preske hier speelt de zender af, heb geklikt op tv kijken en dan Njam aangeklikt en starte op.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

@Preske 

Hier werkt het ook. Vermoedelijk een toevallig tijdelijk probleem.

0 Likes
Guus1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

Hetzelfde bij mij. Ik gebruik Firefox als browser. Met Microsoft Edge lukt het wel.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

@Guus1 @Preske 

Inderdaad met Firefox (en met Chrome) lukt het niet.

Vergelijk:

janne_man_0-1615308781556.png

het voorgaande met het volgende enkel minuten later na op een zender geklikt te hebben om te kijken en dan steeds volgdende tot ik njam tegenkwam.

janne_man_1-1615308964943.png

 

Er zit iets meer mis dan enkel njam die niet te kijken valt met de webbrowser (wel met Edge).

0 Likes
Preske
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

Hier werkt njam met geen enkele browser.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

@Preske 

Ik ga naar yeoloplay.be in Edge. Eventueel: ik log in (kan ook automatisch gaan). Ik klik op TV kijken. Ik zie njam nergens staan. Ik klik (bijvoorbeeld) op Sports. Ik zie tennis matcht (18:10). Ik klik in het midden van het beeld rechts op het > teken en herhaal dat tot ik njam heb.

 

Ik weet het, dit is niet de normale manier van werken.

0 Likes
Preske
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

Maar jij kunt wel effectief kijken. Ik niet. de zender staat bij mij gewoon in de lijst. Ik krijg de error "er is een streamingsprobleem" en het is letterlijk enkel op njam dat ik die error heb.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

@Preske 

De twee afbeeldingen dit ik in een vorige reactie getoond heb, zijn met Firefox. Zoals je kan zien in de eerste afbeelding ontbreekt njam (en nog andere zenders ook). De eerste lijn van de twee afbeeldingen is hetzelfde, het vervolg niet meer.

Er is juist hetzelde met Edge. Er is in eerste instantie geen njam te zien. Door op een zender te klikken die normaal een lager kanaalnummer heeft dan njam, kan je die zender bekijken. Als je dan naar een volgende zender gaat (in het scherm dat afspeelt, uiterst rechts in het midden op > klikken) en terug volgende zender, kom je na een aantal keren op njam.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

Heb net zelf yeloplay.be eens even open gedaan in Firefox en Chrome en merk het ook op. Er lijken zelfs meer zenders te ontbreken in het overzicht onder TV kijken. Het verschil bij mij is dat ik ze wel kan bekijken via de zapfunctie, krijg geen foutmelding. Maar het overzicht klopt dus niet altijd.

Heb het eens doorgegeven intern, hopelijk kan men het snel oplossen zodat alle zenders weer netjes worden weergegeven. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Guus1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

Sinds eergisteren werkt Njam weer via Firefox. Met Edge had ik veel problemen.

Preske
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Njam niet te bekijken via Yeloplay.be

@Suzyik heb willen merken dat je specifiek op "alle kanalen" moet drukken in de rechter bovenhoek, ook al staat die al geselecteerd. Dan laadt de rest ook.

@Guus1Jep, werkt ook weer bij mij uiteindelijk.