24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Dag YUGO TV-gebruikers,
Vandaag krijgt je YUGO TV-app een nieuw jasje én een nieuwe naam: de Telenet TV flow-app.
De app is nu nog gebruiksvriendelijker! Je kan uiteraard blijven genieten van Streamz als voorheen en op de ontdek pagina vind je nog steeds onze aanbevelingen, maar nu ontdek je er ook een handig overzicht met onder meer:
Zo maken we het je nog gemakkelijker om je favoriete programma’s te herbekijken en te bewaren!
Je kan nu ook gemakkelijk alle Telenet TV-extra’s terugvinden zoals onze ‘De Mol-zone’!
Ben je Play Sports klant? Dan vind je nu gewoon al je Play Sports-kanalen tussen je andere kanalen!
Is jouw app nog niet bijgewerkt? Doe dan nu de update op al je apparaten!
Goed om te weten: yugotv.be heeft een nieuwe URL: flow.telenet.tv! Veel kijkplezier 😊.
Benieuwd naar onze nieuwe lineup? Ontdek de wereld van One! https://www.telenet.be/one/
Enthousiaste groeten,
Het Telenet TV flow-team
Hey,
De situatie met de apps is als volgt:
-> Telenet Tv app hoort bij de tv box
De Telenet TV app zal niet vervangen worden, voor zover bekend is. Deze zijn allemaal afzonderlijk gelinkt aan hun platform.
-> Telenet Tv Yelo hoort bij de grijze/zwarte digicorder AD2100 & 2200
-> Telenet flow app vervangt de yugo tv app, dit is dus enkel voor streamen zonder digicorder of tv box.
@TMCLS93, dat zijn veel vragen. Eens kijken of ik niets over het hoofd gezien heb:
@Meert5, de app is gesubmitted naar Samsung. Zij doen daar nog een extra validatie van. Zo iets is standaard bij Apple en Android apps en moet nu dus ook gebeuren bij onze Samsung app. Het is de eerste keer dat we voor flow een app submitten naar Samsung. Ze gaan hier dus waarschijnlijk hun tijd mee nemen. En dit om zeker te zijn dat onze app voldoet aan al hun verwachtingen zodat ze hun klanten de gewenste kwaliteit kunnen garanderen.
We zijn wel in contact met Samsung en hopen echt 'binnenkort' te kunnen lanceren.
1. Goed dat de functie voor long press terug komt.
2. Voor de smartphone app was het zeker een moment opname 🙂 maar de Android TV app vertoont wel veel vertraging tijdens het navigeren in de content. Was bij de Nvidia Shield helaas ook het geval. Ik maak hier zeker een video van zodat je een idee hebt 🙂
3. Klopt, ik bedoel de long press functie van de app op het Android/iphone homescreen.
Zou een toevoeging zijn als je met deze actie een menu krijgt waar je dan idd tv gids/live tv/opnames enz krijgt.
Deze functie zit wel in de Yelo tv en Telenet tv app, dus de flow app blijft wat achter.
@TMCLS93, die functionaliteit zit al een hele tijd in de YUGO / flow app.
Hieronder een screenshot van Android. Maar op iOS is het ook actief.
Bij het lang drukken op de flow app krijg ik dit:
De vernieuwde app, kan ik het best omschrijven als de Telenet TV sloooooooooow-app.
Bij elke handeling laadt de app tergend langzaam. Als dit blijft aanhouden is dit voor mij echt een reden om van provider te wisselen. Wachten irriteert mij echt mateloos.
Tot zondagavond liep alles zeer vlot. Ergens zondagavond vermoedelijk is Telenet gestart met de overgang en sindsdien moet er bij elk scherm opnieuw geladen worden.
homescreen openen, zwart scherm. Inladen duurt 5 a 10 seconden. Overschakelen naar bewaard tabblad. Opnieuw 5-10 seconden laden. Programma selecteren, opnieuw laden, programma afspelen opnieuw laden.
Probleem op alle Apple toestellen. IPhone, iPad en Apple TV.
@g4ce dit is op Android TV helaas ook het geval, zelfs als je verbonden bent met de 5Ghz band.
Hopelijk kan Telenet dit oplossen met software updates, want hij heeft in het verleden (toen het nog Yugo was) veel stabieler gedraaid
Wat is de maximale resolutie bij de Telenet Flow app? Is dat 720p of 1080p?
Da's 1080p
En is dat voor alle zenders? Of zit daar ook nog verschil op?
Ik zag daarnet dat bij de gewone Telenet app (via Android TV) dat de resolutie maar 720p was op Play4, dus er zit wel een verschil tussen beide Android TV-apps als het op resolutie aankomt?
Op Android/iOS is het 1080p, afgaande op de instellingen, via Android/Apple TV heb ik er ni echt een idee van.
Hier is de app via smartphone en mii box sinds de update naar flow TV ook opmerkelijk trager geworden. Het gebeurt regelmatig dat de app plots stopt met spelen en niet meer kan herstarten.
Sinds vandaag (eindelijk) TV Flow klant, hier wat feedback (verdeeld in features requests & bugs):
Bugs:
Feature request:
Die eerste bug is écht vervelend, maar nog oplosbaar door in de mobiele app/website de juiste aflevering te starten, en zo in te pikken in de "verder kijken" lijst. Hopelijk wordt deze snel opgelost, want voor de rest is het een top app voor een top prijs! Ik tag @HaroenR even zodat deze bug zeker tot daar geraakt 😉