Beantwoorden
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Dag YUGO TV-gebruikers,  

 

Vandaag krijgt je YUGO TV-app een nieuw jasje én een nieuwe naam: de Telenet TV flow-app.  

 

De app is nu nog gebruiksvriendelijker! Je kan uiteraard blijven genieten van Streamz als voorheen en op de ontdek pagina vind je nog steeds onze aanbevelingen, maar nu ontdek je er ook een handig overzicht met onder meer:  

 

  • Films op tv die je gemist hebt 
  • Series op tv die je gemist hebt 
  • Films deze week op tv 
  • Series deze week op tv 
  • Actualiteit 

Zo maken we het je nog gemakkelijker om je favoriete programma’s te herbekijken en te bewaren!  

 

Je kan nu ook gemakkelijk alle Telenet TV-extra’s terugvinden zoals onze ‘De Mol-zone’!  

 

Ben je Play Sports klant? Dan vind je nu gewoon al je Play Sports-kanalen tussen je andere kanalen! 

 

Is jouw app nog niet bijgewerkt? Doe dan nu de update op al je apparaten!  

 

Goed om te weten: yugotv.be heeft een nieuwe URL: flow.telenet.tv! Veel kijkplezier 😊.  

 

Benieuwd naar onze nieuwe lineup? Ontdek de wereld van One! https://www.telenet.be/one/

 

Enthousiaste groeten,  

Het Telenet TV flow-team

28 reacties
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Hey,

 

De situatie met de apps is als volgt:

 

-> Telenet Tv app hoort bij de tv box 

 

De Telenet TV app zal niet vervangen worden, voor zover bekend is. Deze zijn allemaal afzonderlijk gelinkt aan hun platform. 

 

-> Telenet Tv Yelo hoort bij de grijze/zwarte digicorder AD2100 & 2200

 

-> Telenet flow app vervangt de yugo tv app, dit is dus enkel voor streamen zonder digicorder of tv box.

 

HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

@TMCLS93, dat zijn veel vragen. Eens kijken of ik niets over het hoofd gezien heb:

 

  • Verwijderen van continue watching via long press: door de content te verplaatsen naar een swimlane is deze functie eraf gevallen. We werken er aan om deze terug te brengen in één van de volgende updates.
  • De app zou zeker en vast toch niet traag mogen zijn. Hopelijk was het een moment opname en is het ondertussen in orde?
  • Als je de Telenet TV flow icon lang indrukt op het homescherm van je Android / iPhone krijg je een menu om te zoeken, naar live tv, tv gids en mijn tv te gaan. Bedoel je dat?
0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

@Meert5, de app is gesubmitted naar Samsung. Zij doen daar nog een extra validatie van. Zo iets is standaard bij Apple en Android apps en moet nu dus ook gebeuren bij onze Samsung app. Het is de eerste keer dat we voor flow een app submitten naar Samsung. Ze gaan hier dus waarschijnlijk hun tijd mee nemen. En dit om zeker te zijn dat onze app voldoet aan al hun verwachtingen zodat ze hun klanten de gewenste kwaliteit kunnen garanderen.

 

We zijn wel in contact met Samsung en hopen echt 'binnenkort' te kunnen lanceren.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

@HaroenR 

 

1. Goed dat de functie voor long press terug komt.

 

2. Voor de smartphone app was het zeker een moment opname 🙂 maar de Android TV app vertoont wel veel vertraging tijdens het navigeren in de content. Was bij de Nvidia Shield helaas ook het geval. Ik maak hier zeker een video van zodat je een idee hebt 🙂

 

3. Klopt, ik bedoel de long press functie van de app op het Android/iphone homescreen.

Zou een toevoeging zijn als je met deze actie een menu krijgt waar je dan idd tv gids/live tv/opnames enz krijgt. 

Deze functie zit wel in de Yelo tv en Telenet tv app, dus de flow app blijft wat achter.

 

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

@TMCLS93, die functionaliteit zit al een hele tijd in de YUGO / flow app.

 

Hieronder een screenshot van Android. Maar op iOS is het ook actief.

 

Screenshot_20210427-140758.jpg 

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Bij het lang drukken op de flow app krijg ik dit: 

 

Screenshot_20210427-142025.jpg

0 Likes
g4ce
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

De vernieuwde app, kan ik het best omschrijven als de Telenet TV sloooooooooow-app. 

Bij elke handeling laadt de app tergend langzaam. Als dit blijft aanhouden is dit voor mij echt een reden om van provider te wisselen. Wachten irriteert mij echt mateloos. 

Tot zondagavond liep alles zeer vlot. Ergens zondagavond vermoedelijk is Telenet gestart met de overgang en sindsdien moet er bij elk scherm opnieuw geladen worden. 

homescreen openen, zwart scherm. Inladen duurt 5 a 10 seconden. Overschakelen naar bewaard tabblad. Opnieuw 5-10 seconden laden. Programma selecteren, opnieuw laden, programma afspelen opnieuw laden. 

Probleem op alle Apple toestellen. IPhone, iPad en Apple TV. 

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

@g4ce dit is op Android TV helaas ook het geval, zelfs als je verbonden bent met de 5Ghz band.

 

Hopelijk kan Telenet dit oplossen met software updates, want hij heeft in het verleden (toen het nog Yugo was) veel stabieler gedraaid

RPhil29
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Alles op zijn plek!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Wat is de maximale resolutie bij de Telenet Flow app? Is dat 720p of 1080p?

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Da's 1080p 

RPhil29
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Alles op zijn plek!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

En is dat voor alle zenders? Of zit daar ook nog verschil op?

 

Ik zag daarnet dat bij de gewone Telenet app (via Android TV) dat de resolutie maar 720p was op Play4, dus er zit wel een verschil tussen beide Android TV-apps als het op resolutie aankomt?

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Op Android/iOS is het 1080p, afgaande op de instellingen, via Android/Apple TV heb ik er ni echt een idee van.

0 Likes
Rede
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
YUGO op Android TV Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Hier is de app via smartphone en mii box sinds de update naar flow TV ook opmerkelijk trager geworden. Het gebeurt regelmatig dat de app plots stopt met spelen en niet meer kan herstarten.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ontdek Telenet TV flow, de nieuwe naam voor je YUGO-app

Sinds vandaag (eindelijk) TV Flow klant, hier wat feedback (verdeeld in features requests & bugs): 

Bugs

  • Op Apple TV, wanneer er al een aflevering bekeken is, is er geen mogelijkheid meer om alle afleveringen en seizoenen te bekijken. Enige wat dan kan op de detail pagina, is de aflevering die je aan het kijken was, verder kijken. Je hebt wel de optie om verschillende seizoenen aan te duiden, maar er gebeurd niks als ik een ander seizoen kies. 
  • Programma's op Play5 beginnen niet vanaf het begin, maar telkens 10-15 minuten te vroeg (als het vorige programma nog bezig is). 

Feature request

  • Meerdere (kijk)profielen zoals in de Telenet TV app 
  • De "verder kijken" lijst manueel kunnen 'opkuisen' (programma's verwijderen) 

 

Die eerste bug is écht vervelend, maar nog oplosbaar door in de mobiele app/website de juiste aflevering te starten, en zo in te pikken in de "verder kijken" lijst. Hopelijk wordt deze snel opgelost, want voor de rest is het een top app voor een top prijs! Ik tag @HaroenR even zodat deze bug zeker tot daar geraakt 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.