Problemen TV Flow
Ik lees veel ongenoegen over kinderziektes van TV Flow die maar niet opgelost geraken. Vandaar dat ik dit topic even maak, om alles samen te brengen. Ik tag ook even @HaroenR omdat hij aan het project mee werkt (denk ik). Ik heb m'n persoonlijke bevindingen opgedeeld in 2 delen: problemen & missende features.
Problemen:
- Bewaarde programma’s & terugkijk-tv start quasi nooit vanaf eerste keer. Verschillende keren proberen en/of app volledig afsluiten en opnieuw opstarten is dan nodig.
- Op Apple TV, crashed de app telkens je een live-programma lichtjes uitgesteld kijkt en ondertussen het andere al begonnen is.
- Bewaarde programma’s & terugkijk-tv haperen zeer hard via de apps (iPhone, iPad & Apple TV). Op iPhone en iPad zijn dit schokken (zie video), op Apple TV freezed het beeld enkele seconden om de paar minuten en soms zelfs seconden. Maakt videos echt niet kijkbaar.
- Opnames van programma’s (vooral sport) die uitlopen, stoppen te vroeg. Geen mogelijkheid om manueel langer te laten opnemen.
- Verschillende keren moeten her-inloggen op de Apple TV (hier wordt aan gewerkt, volgens Telenet).
Missende functies:
- Ondertiteling aan/uit schakelen.
- Streamz content aan/uit schakelen. Of geef de mogelijkheid om Flow te koppelen aan Streamz account (hebben jaarabonnement rechtstreeks bij Streamz omdat dit voordeliger is).
- Franstalige zenders verbergen (zowel bij zoekfunctie als bij live-feed zenders).
- Mogelijkheid, zoals in de Telenet TV app en op de TV Box, om zendervolgorde aan te passen en zenders te verbergen.
Vooral het haperend beeld maakt de app de laatste tijd echt onbruikbaar. Heb Telenet zelf hierover gecontacteerd, met een technieker gebeld en daar zeiden ze "we hebben alles hier getest, en werkt perfect. Het ligt dus allemaal aan u, meneer"..... Gelieve hieronder allemaal jullie klachten te posten, zodat ik Telenet nogmaals kan contacteren met een bundel klachten voor (hopelijk) beterschap of compensatie.
- Labels:
-
Telenet TV flow-app