24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hallo,
Sinds ik gisteren Safespot geactiveerd heb ondervind ik problemen met mijn Sonos systeem.
Voordien nooit problemen, alsook soepel gebruik.
Ik heb alle Sonos artikelen gedeactiveerd in Safespot, maar zonder al te veel resultaat.
Had gehoopt dat Sonos Boost alles onder controle ging houden, maar niet dus.
Ambetante situatie dus!
Enerzijds ga je voor veiligheid, maar anderzijds werkt de 'helft' niet meer...
Iemand een simpele oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gewoon hij vind geen enkele luidspreker meer via de Sonos app.
Reageert ook heel traag nu.
Ze mogen Safespot binnenkort terug hebben als het zo zit 🙂
Zoals ik al zei heb tot voor kort ook Safespot gehad en nergens problemen mee gehad.
Je kan eens proberen om je Sonos speakers opnieuw in het netwerk te zetten dus opnieuw met wifi verbinden. Begrijp dus niet wat er verkeerd gaat met je installatie aangezien het bij mij altijd gewerkt heeft.
Safespot veroorzaakt weldegelijk problemen met Sonos, omdat de app op je smartphone een VPN opzet en blijkbaar ook verkeer (wat normaal voor je LAN bestemd is door de VPN stuurt).
Zie mijn bericht van enkele weken geleden: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Sonos-in-combinatie-met-Safespot/m-p/8660... .
Bedankt voor de berichten!
Buiten een deftig antwoord zijn er dus geen concrete oplossingen?
'Het is doorgegeven'?
Met alle respect maar dit zal dus nog niet voor morgen zijn 😉
Ja, het heeft te maken met de Safespot Guard.
Wanneer ik deze uitschakel vind hij wel alles meteen.
Lees zeker deze update over een fix voor dit probleem op Android in de Safespot Guard versie 1.3.58 in de Play Store.