24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
Goedendag
Gisteren na de laatste update van Windows 10 (versie 2004) krijgen we de volgende meldingen van Safespot.
Ondertussen heeft Safespot een update gedaan, maar het probleem blijft bestaan.
Wie heeft deze melding nog?
Alvast bedankt,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedendag allemaal,
Nogmaals een oproep:
Wie gebruikt Safespot en heeft de laatste update van Windows versie 2004 uitgevoerd?
En krijg dezelfde melding van Safespot?
Alvast bedankt,
Tomy
Goedendag
Gezien geen reactie en ook geen mogelijke oplossing van Telenet uit.
Hebben we de Windows 10 versie 2004 (nieuwste versie) verwijderd en terug gegaan naar versie 1909.
Windows zelf heeft ook deze update on hold gezet Wegens problemen.
Het enige probleem dat er was bij ons was de melding in Safespot.
Bij deze is het probleem opgelost, tot de update versie 2004 terug vrijgegeven word.
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem.
Sinds mijn computer draait op de laatste versie Windows 10 pro 2004, krijg ik in de app van safespot een General error "current operating system not supported"
Ik heb telenet safespot verwijderd van mijn systeem en getracht het opnieuw te installeren. Dit is echter niet meer mogelijk. Tijdens de telenet safespot installatie krijg ik nu volgende foutmelding:
Telenet Safespot (6.6.15.207) does not support Windows 10 pro 2004 (10.0.19041.264).
Werkt telenet aan een update voor hun safespot app (Bitdefender) ?
mvg,
Dimitri
Goedendag
Schijnbaar zijn we een van de weinigen met dit probleem.
Ikzelf heb de laatste update van windows (versie 2014) terug verwijderd en teruggegaan naar versie 1909.
Ook wegens dat Windows zelf de update niet meer automatisch zichtbaar maakt.
Dan werkt de Safespot terug normaal.
Bij Telenet zijn ze ervan op de hoogte, of dat ze er iets gaan aan doen?
De eerste uitleg was zoals gewoonlijk, de fout ligt bij UW toestel.
Greetz, Tomy
Hey
Heb juist een bericht terug gekregen van Telenet dat ze weten van de fout en dat ze eraan werken.
Greetz
@Tomy1974 jammer dat er niemand heeft gereageerd op je post. Ik zelf kan het niet want heb geen safespot en dus is die bevinding er niet en ga geen informatie geven wat ik niet met zekerheid kan waar maken. Maar toch fijn dat het als nog is opgelost of dat ze werken aan een oplossing.
@patrick37 Geen probleem, maar ondertussen heeft er toch 1 iemand gereageerd.
En volgens de laatste communicatie met Telenet, zouden ze er aan werken.
Hopelijk geraakt het opgelost van het probleem dat Safespot heeft met de laatste Windows Update.
Ik heb ook hetzelfde probleem en wacht ook op een oplossing van de technische diensten van Telenet ...
@IDES heb je gebeld naar de klantendienst voor een case te laten maken voor de achterliggende diensten? Je mag hier altijd laten weten of het is opgelost. En als dat gaat ook eventueel de oplossing met ons delen.
probleem nog steeds niet opgelost alles terug naar vorige versie van windows gezet
hier ook hetzelfde probleem.
@frank14 schreef:probleem nog steeds niet opgelost alles terug naar vorige versie van windows gezet
Hoe heb je dat gedaan, met system restore (systeemherstel) ? Want dat trekt werkelijk op niets. Je maakt beter een image van je C: schijf. Dat kan gratis met bijvoorbeeld Macrium Reflect. Op die manier is alles exact zoals het was en blijft er geen rommel achter zoals met system restore.
hier ook hetzelfde probleem
ik wacht op oplossing van telenet