Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt moeilijk op de iPhone 11 pro

Heb sinds het weekend de safespot geïnstalleerd. Deze werkt goed op de MacBook en de Windows pc en op de Samsung A71 werkt dit ook goed. 

 

Enkel werkt dit niet goed op de iPhone die ik heb met de IOS 14. Als de gsm in de slaapstand staat en je wil deze gebruiken dan heeft deze moeite om met de wifi te verbinden. Deze blijft dan op 3G staan , aangezien 4G ontvangst thuis binnen onmogelijk is , en dan moet ik heel veel doen om mijn wifi terug te krijgen. Paar keer de mobiele data uit moeten zetten en een paar keer de wifi uit en aan zetten. Al met al is het een hele opgave om de iPhone goed werkend te krijgen. 

Op de Samsung heb ik dit probleem niet daar blijft de versleuteling aan staan en kan ik dus perfect verbinden met wifi en 3G in huis. Op dit moment ben ik zelfs enkel met 3G verbonden en gaat die niet terug op wifi. 

 

Hebben meer mensen dit probleem ontdekt na het installeren van de safespot of ben ik de enige die dit probleem heeft ? En hoe kan ik dit het beste oplossen ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Safespot werkt moeilijk op de iPhone 11 pro

@patrick37 Denk dat dit ligt aan dat de app moet aangepast worden voor de nieuwe ios versie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Safespot werkt moeilijk op de iPhone 11 pro

@patrick37 er stond hier een ticket voor open, maar op 7/12 werd eraan toegevoegd dat iOS Safespot Guard werd geüpgraded. Heb je het met de nieuwe versie ook nog altijd voor? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt moeilijk op de iPhone 11 pro

@Suzy  heb heel recent een update gehad van de safespot. Ik kan je laten weten dat na de update het probleem verholpen is en dat het correct werkt. Dit topic mag dan ook afgesloten worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.