Beantwoorden
sebby
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

Hoi iedereen,

 

Ik heb nu een Yugo "all-in" abonnement. Hierin zit "play" van Telenet inbegrepen. 

Ik las dat "Streamz" groen licht heeft gekregen, en dat alle "play"-abonnees naar Streamz zullen worden overgezet. 

1)Wil dat zeggen dat in mijn Yugo abonnement, Play zal worden vervangen door Streamz?

2)Zal mijn Yugo dan plots duurder worden?

3)Indien niet, blijft Play behouden als volwaardig platform (dus met HBO enz...)?

 

Iemand die daar reeds zicht op heeft/iets meer over weet?

 

alvast bedankt!  

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

@sebby  ik denk dat het even gissen wordt naar deze informatie. Het is pas bekend gemaakt dat streamz gelanceerd kan worden maar hoe en voor de rest is afwachten. Daar staat ook niks bij van wat er gaat gebeuren met de andere pakketten en of er dingen als optie komen of niet. Dus zou het gewoon opvolgen en zien wat er gaat gebeuren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

hoi,

 

Dit bericht hebben we zojuist gevonden...

 

Het is zover: de Vlaamse streamingdienst van Telenet en DPG Media krijgt concrete vorm. De twee bedrijven spraken eerder dit jaar de intentie uit om samen een joint-venture op te richten om een nieuw lokaal streamingplatform met Vlaamse en internationale content te lanceren. De Europese Commissie heeft vandaag, 12 augustus, daarvoor haar goedkeuring gegeven. 

 

Link: https://press.telenet.be/dpg-media-en-telenet-lanceren-streamz

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

@K-330  maar de echte info die de topic starter wil weten staat er niet in. Dus daar zal men op moeten wachten wat er precies gaat gebeuren. Verdwijnt play en play more of is het weer een extra optie om te kiezen en te betalen. We zullen afwachten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

@patrick37 Het is nieuws is pas bekend geworden en we kunnen maar gissen nar het hoe & wanneer?

 

Mogelijkheden:

* Play en Play More blijven bestaan en de mindere series/films komen in Streamz (zowel van Play/More en van VTM/VRT mogelijk)

* Nieuwe series/films komen eerst in Streamz en daarna in Play

* Play wordt herdoopt in Streamz, met aanvulling van VTM

* Play More wordt Streamz en Play verdwijnt

* ofwel gaan Play/Play More helemaal in Streamz, met aanvulling van DPG.

 

Het zou dom zijn, dat Telenet van hun Play's af willen, daar het nog altijd 400000 abo's zijn.

Ik denk niet dat Telenet dat gaat doen, omdat ze een hoge prijs voor het aanbod van HBO hebben betaald. En ze hebben nog altijd een contract met HBO, maar mss hebben ze al een gesprek gevoerd met hen.

 

Och, ze mogen van mij, Play More in Streamz omdopen, daar het aanbod NU bijzonder mager is. En zeker de 3 kanalen, zeg maar 2.5 kanalen. Overdag 2 en 's avonds 3 zender van Play MOre.

Pff, dan mogen ze eens gaan kijken bij BEtv (Waalse tegenhanger van Telenet) met hun 7 zenders (4 BeTv zenders en 3 zenders van Canal+). En die kosten ook 25 euro en brengen veel meer aanbod en dan zie je tenminste welke series op Betv series lopen.

 

Mijn gedacht....

 

 

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

@K-330  ik heb al veel verschillende dingen zien veranderen kwa filmaanbod in de tijd dat ik bij Telenet werkte. Het was prime en prime plus daarna rex en rio en zo heb ik alles zien veranderen tot Play en play more. Nu vandaag de dag werk ik er niet meer maar play en play more is nog ongewijzigd gebleven. Dus het zou me niet verbazen dat ze het wel wijzigen nu de eigen stream er aankomt. Een omdoping en een naamswijziging kan er voor zorgen dat er meer aanbod gaat komen in het totaal pakket. Nu met het weg vallen van Disney en een aantal goede films vind ik het aanbod ook vele malen minder geworden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

@patrick37 in play more zijn er al veel zenders verdwenen naar het basis of gewoon zelf gestopt en er is niks in de plaats voor gekomen, dat klanten niet tevreden worden is normaal, je betaald even veel voor steeds minder in je aanbod van play more.

in september weer een zender minder dat naar basis gaat.

het word alsmaar minder en minder elk jaar....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jelleuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Say what?! Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

Beste mevrouw, beste mijnheer,

Mogelijk vernam je het al: binnenkort wordt Streamz gelanceerd, dé nieuwe Vlaamse streamingdienst. En ook jij zal daar met je Play mee van genieten! Want met Play heb je vandaag al zoveel topseries om fan van te worden, maar in de loop van het najaar komt daar nog een pak bij, voor dezelfde prijs. De switch zal automatisch gebeuren, je hoeft er niets voor te doen.

Benieuwd? Meer info volgt snel, maar we wilden je al even persoonlijk op de hoogte brengen.

Tot binnenkort!

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz in de plaats van Play in YUGO?

Om @Jelleuh een beetje aan te vullen: die mail heeft als hoofding, in de vorm van een afbeelding, het volgende:

streamz.JPG

 

Ik lees dit als dat Play van naam gaat veranderen in Streamz.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.