24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste,
Ik heb sinds een goeie week een abonnement op Streamz. Via mijn digicorder kan ik perfect films en series bekijken. Het probleem situeert zich echter in de Streamz app en TV app om smartphone en/of PC. In de TV app vind ik Streamz niet terug. Als ik in Streamz inlog (via de Telenet knop) krijg ik de melding dat mijn abonnement in opgezegd (terwijl die inMijn Telenet als actief staat). Maw. ik dan dus op mijn GSM of PC/Laptop geen streamz bekijken. Ik heb de apps al eens verwijderd en terug geinstalleerd maar niks lijkt te helpen. Ter vervollediging, ik log in met mijn Telenet Mailadres. Iemand die mij op weg kan helpen (heb al getracht de klantendienst te bereiken maar voorlopig geen antwoord).
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neen, ik heb enkel een Telenet Login (heb mijn abonnement afgesloten via Telenet). Via Mijn Telenet is alles in orde en zie ik mijn streamz actief staan. Zou dit kunnen omdat ik nog een digicorder heb en geen TV Box (of hoe dat ook noemt). Toen ik daarnet mij had afgemeld bij TV app en terug wou inloggen kwam er iets op van 'profielen niet beschikbaar zonder tv box'.
Zonet eens ingelogd met mijn v123456 en wachtwoord maar ook dit helpt niet. Ik kreeg ook hier de melding bij inloggen in TV app 'Profielen niet beschikbaar zonder TV Box' en als ik inlog op Streamz (via de telenet knop) met deze login krijg ik ook de melding dat mijn abonnement verlopen is (maar dat is dus actief).
Heb dat wel al vaker zien passeren, al werkt het bij mij wel gewoon. Via whatsapp berichtje sturen, daar antwoorden ze relatief snel. De klantenservice kan het zo is proberen te heactiveren en kijken of dat helpt.
Via whatsapp de vraag al gesteld (eergisteren ) maar nog geen antwoord/reactie gehad. Ik zal nog even afwachten en anders zal ik de helpdesk moeten bellen vrees ik.
@Marc2300 is jouw e-mailadres ook al een persoonlijke login bij Telenet? Anders moet je eens proberen een persoonlijke login te maken, maak deze dan ineens de 'beheerder'. En probeer het dan met die login eens.
Beste
Mijn telenet mail adres is mijn persoonlijk mailadres en ik ben de beheerder. Daar kan het dus niet aan liggen.
Inmiddels is het probleem opgelost door de helpdesk van Telenet. Een medewerker heeft mijn abonnement verwijderd uit mijn account en na ca. 45 min het terug toegevoegd en sindsdien kan ik op alle platformen streamz bekijken.
Toch iedereen bedankt om mee naar oplossingen te zoeken.
Marc