24755
netweters
|
152397
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hoi Beste Netweters,
Ondertussen ben ik op ontdekking gegaan in de Yugo TV app die bij mijn Yugo S zit om tv te kijken.
Nu lijkt het me handig dat ik eventueel een filmpje maak voor mede Yugo klanten een rondleiding te geven. Wat vinden jullie van dit idee?
@Suzywat vind jij ervan? bestaat dit al op dit forum?
Bijkomende suggestie: maak Giga speedboost beschikbaar voor alle ALL Internet klanten, ook diegene met 150 Mb/s, deze feature mis ik wel.
Graag feedback van jullie allen op beide suggesties is zeer welkom 🙂
@TMCLS93 schreef:
... Nu lijkt het me handig dat ik eventueel een filmpje maak voor mede Yugo klanten een rondleiding te geven. Wat vinden jullie van dit idee?
@Suzywat vind jij ervan? bestaat dit al op dit forum?
Bijkomende suggestie: maak Giga speedboost beschikbaar voor alle ALL Internet klanten, ook diegene met 150 Mb/s, deze feature mis ik wel.
@TMCLS93 bedankt voor je enthousiasme, altijd welkom op De Netweters! 👊 Als jij een filmpje wil maken over YUGO op De Netweters, mag dat zeker. Op dit moment heeft er nog niemand zo'n filmpje gemaakt. Zorg wel dat het duidelijk is dat het een filmpje van jou is en het niet uitziet als een filmpje van Telenet. En als laatste: denk eraan dat je op De Netweters geen filmpjes lokaal kan toevoegen, je kan wel een YouTube video implementeren in je post. Ben benieuwd! 😁
Rond de policy van de Giga Speedboost, daar zijn momenteel geen wijzigingen voor gepland. Je kan de optie erbij nemen wanneer je een internetverbinding hebt met 200 Mbps (All-internet, WIGO home, WIGO of YUGO).
Hoi,
Helaas ben ik niet in de mogelijkheid om een tutorial te maken van de yugo tv app.
Dus het zal helaas niet van mij kunnen komen.
Wat de giga boost optie betreft blijf ik het jammer vinden dat dit niet wordt ondersteund door de all internet 150 mbps abbo's
Groet,
Tim
Dat was het plan, maar ik ben hiervoor ni echt in de mogelijkheid.
De verwarring is nergens te zoeken, want die hoeft er niet te zijn.