24757
netweters
|
152424
antwoorden
|
20703
vragen
|
We hebben het abonnement Wigo 25Gb en zouden 5 toestellen kunnen koppelen aan de triiing app.
Nu hebben we er al 2 gekoppeld en bij de 3de krijgen we de melden dat we het max. bereikt hebben.
Toch in "Mijn Telenet" staat vermeld dat we 5 toestellen kunnen koppelen en op dit moment er maar 2 gekoppeld zijn.
Tot mij spijt heeft Telenet hierop nog geen oplossing gevonden.
We hebben dit probleem al 1,5 jaar geleden gemeld gehad.
Nog iemand hier problemen mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij de TV app kan de klantenservice manueel alle geregistreerde apparaten verwijderen. Misschien ook eens vragen dit te doen voor de Triiing apparaten?
PS: WIGO heeft onbeperkt mobiel & vast bellen, dus Triiing is niet echt noodzakelijk (tenzij om naar het buitenland te bellen dan).
Het is inderdaad om naar het buitenland te bellen. We hebben alle toestellen als eens verwijderd uit de triiing, maar met geen resultaat.
Heb je dit toen door de klantenservice laten doen? Zij hebben daar aparte manieren voor die wij als consumenten niet kunnen doen. Je kan dit makkelijk aan hen vragen via Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp.
Het klopt dat dit nog altijd een issue is en het klopt ook dat dit al een tijdje open staat (sinds de zomer). ☹️
Afgelopen maandag hebben we een update hierover gekregen, de oplossing staat gepland begin februari. Maar gezien dit al enkele malen gewijzigd/verschoven is, kan ik niet verzekeren dat dit niet opnieuw kan gebeuren. Maar dan beschikken jullie wel al over dezelfde info als wij.
Neen, zal dit vragen aan de klantendienst.
Telenet heeft alle gekoppelde verwijderd.
Maar geraak terug niet verder dan 2 toestellen te koppelen en geen 5.
Toch bedankt voor de tip, was de moeite waard om het te proberen.