24757
netweters
|
152425
antwoorden
|
20703
vragen
|
Hallo iedereen,
Sinds een 2-tal weken schakelt mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 10.1) uit bij het TV-kijken met Yelo Play. Het fenomeen doet zich enkel voor bij Yelo Play. Na een tijdje valt de tablet uit (scherm wordt zwart en de tablet start terug op alsof ik hem heb gereset) en moet ik terug mijn wachtwoord ingeven en Yelo Play terug opstarten. Ik heb yelo Play al eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar zonder succes. De overige apps werken normaal. Ik weet niet of dat relevant is: ik ben sinds begin augustus overgestapt van Whoppa naar Wigo 3G + Play en + Play more (smartphone en GSM van Proximus naar Telenet, de smartphone Samsung S8 kocht ik trouwens bij Telenet.
Iemand een idee wat hier kan schelen? Ik lees dat er nog mensen zijn die problemen hebben met Yelo Play.
Groetjes,
Dat is inderdaad vreemd. Zou een algemene storing kunnen zijn bij Telenet.
Heb je dit ook voor wanneer je live kijkt via de browser? Of ondervind je dit enkel via de app?
Indien enkel via de app, zou ik dit wel eens melden aan de helpdesk.
Op dit moment is er inderdaad een probleem voor sommige klanten met een Android toestel dat rebooten tijdens het gebruik van de Yelo Play app. Kan je ons even vertellen welke Android versie er op je tablet staat? Alsook wat je probeerde te bekijken: welke zender, welke bestellingen, welke opname, .. ?
Dan geven we dit door aan onze collega's die dit aan het onderzoeken zijn.
androidversie 7.0
tablet samsung galaxy tab a (2016)
yelo versie 4.16.2
opnames kan ik bekijlken
bijna alle zenders welke ik geprobeerd heb stoppen na een paar seconden en toestel schakelt uit.
Play more films eveneens hetzelfde probleem
alles is begonnen nadat ik de update gedaan heb, voorheen nooit problemen.
GSM LG K10 (2017) android 7.0 werkt wel na upgate
Hallo Flappy,
In mijn geval stelt het probleem zich enkel op de tablet (Android dus). De tablet is een Samsung Galaxy Tab 10.1 (2016) en daar draait een Android op versie 7.0 (Kernel versie 3.18.14-11316739. Als ik yelo Play gebruik op mijn PC (Windows 10) of of mijn echtgenote haar laptop (eveneens Win 10) dan loopt alles normaal.
Groetjes
Hier ook al . Sinds enkel dagen valt tablet uit bij gebruik van yelo , zowel opnames , live tv of terugkijk tv .
Samsung galaxy tab a 10.1 . Verder geen probleem bij gebruik van tablet .
Is er een oplossing voor handen ? Alle laatste updates zijn uitgevoerd ...
alvast bedankt voor reply
@YvesC schreef:Hallo iedereen,
Sinds een 2-tal weken schakelt mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 10.1) uit bij het TV-kijken met Yelo Play. Het fenomeen doet zich enkel voor bij Yelo Play. Na een tijdje valt de tablet uit (scherm wordt zwart en de tablet start terug op alsof ik hem heb gereset) en moet ik terug mijn wachtwoord ingeven en Yelo Play terug opstarten. Ik heb yelo Play al eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar zonder succes. De overige apps werken normaal. Ik weet niet of dat relevant is: ik ben sinds begin augustus overgestapt van Whoppa naar Wigo 3G + Play en + Play more (smartphone en GSM van Proximus naar Telenet, de smartphone Samsung S8 kocht ik trouwens bij Telenet.
Iemand een idee wat hier kan schelen? Ik lees dat er nog mensen zijn die problemen hebben met Yelo Play.
Groetjes,
Hier ook al . Sinds enkel dagen valt tablet uit bij gebruik van yelo , zowel opnames , live tv of terugkijk tv .
Samsung galaxy tab a 10.1 . Verder geen probleem bij gebruik van tablet .
Is er een oplossing voor handen ? Alle laatste updates zijn uitgevoerd ...
alvast bedankt voor reply
Ik heb ook dit probleem, ook Galaxy Tab A 10.1: na yelo update enkel maar enkele minuten kunnen kijken naar zowel live als opgenomen programma's. Tablet slaat gewoon volledig uit en moet zelf terug herstart worden. Alvast bedankt om de oplossing hier online te zetten.
Ik heb ook dit probleem, ook Galaxy Tab A 10.1: na yelo update enkel maar enkele minuten kunnen kijken naar zowel live als opgenomen programma's. Tablet slaat gewoon volledig uit en moet zelf terug herstart worden.
Ik vind ook nergens een oplossing , ook heb ik de app al een paar keer gewist en opnieuw geïnstalleerd.
Hier ook zelfde probleem met zelfde tablet, wreed vervelend.
Vrouw kijkt nu noodgedwongen via beperkt Stevie aanbod.
Hoop snel dat telenet dit opknapt!
Op desktop pc en smartphone geen probleem.
@Borsalino @Ex-Netweter Bezorg je me nog een aantal gegevens zodat we het kunnen doorgeven aan de collega's? Je mag me je klantennummer, type toestel en bijhorende software versie bezorgen. Dit mag via een privébericht natuurlijk. We houden je dan via deze weg op de hoogte.