Beantwoorden
t605128
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! All I want for X-mas is YOU

Telemeter rekent geen verbruik aan

mijn telemeter rekent al een paar dagen geen verbruik aan.telenet.JPG

nog iemand met het zelfde...

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: telemeter

0 Likes
116 reacties
geertlint
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Topicvreter! Topicwurm! Dag van de Chocolade Say what?!

Telemeter rekent geen verbruik aan

De telemeter heeft hier 1 dag opnieuw gewerkt, maar sinds 30/8 in de namiddag wordt er weer geen verbruik getoond.  
Probleem enkel bij vast internet, het mobiel verbruik wordt wel correct getoond.

0 Likes
Morpheus44
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telemeter rekent geen verbruik aan

Terug geen verbruik voor de laatste paar dagen. Opgelost? Lijkt mij van niet

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telemeter rekent geen verbruik aan

Heb even gezien en idd er is al weer twee dagen niet aangerekend in het verbruik. 

@Moderator iemand toch nog een idee ? Of gaan we all the way onbeperkt 😁


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telemeter rekent geen verbruik aan

Klopt inderdaad, de laatste drie dagen geen verbruik te zien in de telemeter ... 🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Telemeter rekent geen verbruik aan

Het leek inderdaad even opgelost te zijn, maar we merken inderdaad dat de data opnieuw niet beschikbaar is vanaf 31 augustus. Voor sommigen zelfs van 30 augustus. 

Dit is ook doorgegeven zodat de achterliggende dienst dit in orde kan brengen. 

Nogmaals een reminder: indien je toch inzicht moet hebben op jouw verbruik van een bepaalde dag/periode mag je steeds contact opnemen met de Telenet klantendienst om dit te raadplegen voor jou.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
t605128
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! All I want for X-mas is YOU

Telemeter rekent geen verbruik aan

telemeter werkt nu terug,voorlopig ?

dank je welvv.JPG

Tags (2)
0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Telemeter rekent geen verbruik aan

Nu zou het in principe volledig opgelost moeten zijn.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telemeter rekent geen verbruik aan

@Lieselot91 

Het verbruik wordt nu inderdaad opnieuw netjes weergegeven. 😀

Helaas staat er nu opnieuw een (weliswaar klein en niets kostend) verbruik via WiFree aangerekend, terwijl dat noch door mij noch door mijn madam gebruikt wordt ...

Tenzij dat men op WiFree kan aangelogd worden zonder dat men het weet, zonder iets in te voeren of te vragen ... Maar dan had ik het iedere maand moeten zien, en het is slechts deze periode opgedoken. Ik schreef "opnieuw" omdat het net voor de panne, maar wel in dezelfde periode, op 3 MB stond en nu op 5 MB, dus het tikt aan.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Morpheus44
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telemeter rekent geen verbruik aan

En het werkt terug niet meer sinds gisteren in de namiddag

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telemeter rekent geen verbruik aan

Dat zou kunnen kloppen, bij mij staat er voor gisteren geen verbruik op tijdens de piekuren en voor vandaag helemaal niks ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telemeter rekent geen verbruik aan

En als jullie de telenet app gebruiken? Die werkt hier altijd voor je verbruik te checken.

Ben net gaan kijken via browser, en alle dagen staan ingevuld, behalve vandaag maar dat is dan weer morgen aangevuld 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telemeter rekent geen verbruik aan

@DeLLiAnO 

Op de foon krijg ik net hetzelfde als op PC.

En nee, gisteren is niet compleet. Ik heb volgens de app geen verbruik in de piekuren en dat klopt niet. Zodus, zoals hier hoger al aangehaald, is de telemeter gisteren ergens in de namiddag (dus voor het begin van de piekuren) gestopt met weergeven.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telemeter rekent geen verbruik aan

Edit* merk idd net op dat er soms idd geen piek is ingevuld alleen maar dal. Mijn fout 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telemeter rekent geen verbruik aan

Hier zie ik toch verbruik gisteren en vandaag weer. 

Weet wel dat ik een melding kreeg in de app dat er wegens werken niks gezien kon worden. Die werken hebben geduurd tot 20 uur en nu is alles weer in orde.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telemeter rekent geen verbruik aan

Zonet even gekeken en er is inderdaad weer verbruik aangegeven voor vandaag. Zowel piek als dal.

Ik moet mijn vorig bericht corrigeren: voor gisteren staat er enkel piek verbruik en dus geen dal verbruik (ipv omgekeerd zoals ik aangaf). Maar ook dat is niet correct. Ik zou verbruik moeten aangerekend zien in zowel piek als in dal.

Ik heb nog een anomalie gevonden: zoals ik reeds aangaf wordt er in "mijn telenet" ook een onterecht WIFree verbruik van 5 MB aangerekend. Dit zou "0" moeten zijn aangezien ik nooit WiFree gebruik. Wel, tot mijn stomme verbazing stel ik vast dat in de app op de foon het WiFree verbruik effectief op "0" staat. Iets om na te kijken door Telenet ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes