24748
netweters
|
152298
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds begin april 2023 kan in geen verbruik meer zien / opvragen van mijn internet in de telenet app ( iphone ) . Krijg telkens de melding : Oeps er liep iets mis … Mobiele data verbruik is wel zichtbaar. Heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen verandering.
Is dit een actueel / gekend probleem langs de kant van Telenet ?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telemeter
Probeer eens via https://mijn.telenet.be/
Mogelijks een foutje in het systeem van Telenet, dat alleen zij kunnen oplossen.
Ook via mijn Telenet geen verbruik van Internet te zien ... Melding : " Er liep iets mis ".
Enkel verbruik van Mobiel internet.
Ik vermoed ( hoop ) dat het te maken heeft met de overschakeling naar het nieuwe systeem.
Vorige week Telenet gecontacteerd via Whats app ... maar geen antwoord ?
Ik heb hetzelfde probleem al de hele maand
Hier alles in orde,sinds 'n week nieuw IT System
Vandaag wou ik controleren hoeveel ik reeds had verbruikt in One, omdat ik recentelijk ben overgeschakeld. Helaas krijg ik zowel op de Laptop, als op de app hetzelfde bericht "Oeps, er ging iets mis." . Is er een manier om het verbruik alsnog te controleren?
Vrindelijke groet, Patrick.
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Verbruik op abonnement One
Ik ben onlangs overgeschakeld van One naar All Internet en heb sindsdien hetzelfde probleem. Kan mijn verbruik niet zien in "Mijn Telenet en de APP.
Heb een whatsapp gestuurd naar Telenet, maar nog steeds geen reactie. Niet echt een prioriteit voor Telenet denk ik
Zal weer iets te maken hebben zeker met hun nieuw platform waarvan de miserie al van december 2022 dateert en de problemen met mondjesmaat worden opgelost.
vanaf 1 mei 2023 tot 31 mei 2023 was de telenetmeter weer inorde. ( na de nulstelling )
Sinds gisteren 01 juni 2023 opnieuw melding : oeps er liep iets mis …. ( na de nieuwe nulstelling ) Ook heeft de telenet app een update gekregen in ios. ( versie 4.10.0) .
Aan wat ligt het nu ?
Telenet moet gewoon die Telemeter afschaffen.
Probleem minder.
Telemeter zie je bij Ziggo NL zusterbedrijf van Telenet niet.
En die hebben 'n pak meer klanten.
Waarom hier wel die meter.
Dat weet ik ook.
Waarom die Limiet hier.