Beantwoorden
Desmeu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Hey iedereen,

Vandaag wou ik een TV bestellen die via de telenet klantenprijs €250 goedkoper zou uitkomen.

Voor de aankoop te verrichten moet ik mezelf uiteraard aanmelden, maar vanaf dit moment verdween de TV en kon ik enkel nog andere modellen selecteren.

Is er een manier waarop ik toch onderstaande TV kan aanschaffen of zal ik me tot één van de andere modellen moeten richten?

 

Alvast bedankt.

Knipsel.PNG

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Aankoop TV met Telenet korting

0 Likes
8 reacties
Ex-Netweter
 

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Deze promotie is alleen geldig als je een ONE(up)-abonnement neemt of uitbreidt met een extra mobiel nummer.

zie https://www2.telenet.be/content/www-telenet-touch/nl/promos/feestpromo

Desmeu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Bedankt voor de snelle reactie! Hier kan ik mee voort

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1131
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Het model uit de feestpromo is niet het model waar @Desmeu het over heeft.

@Desmeu dit is de directe link naar het model dat je toont, werkt deze wel? TCL 55C805 Mini-Led Ik kan hem in ieder geval wel zien als ik ingelogd ben.

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Desmeu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Om meer duiding te geven, onderstaand zijn de verschillende schermen die ik krijg voor -en na aanmelding.

(Zou dit ook te maken hebben met het hebben van een pakket voor zelfstandigen ipv particulier?)

Knipsel1.PNGKnipsel2.PNG

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1131
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Je eerste screenshot is de nieuwe winkel https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen

Terwijl je tweede screenshot de oude is, https://toestellen.telenet.be/ (hier kan ik het toestel inderdaad niet vinden)

Persoonlijk heb ik geen idee of er een split is in het aanbod voor Particulieren & Business. @Moderator hebben jullie daar een idee van? Is het normaal dat het aanbod niet overeen komt?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Klanten die al gemigreerd zijn naar het nieuwe IT platform bij Telenet krijgen de eerste URL te zien, klanten die nog op het oude systeem zitten hebben enkel toegang tot de tweede URL.

Dat het aanbod niet overeenkomt zou in principe niet mogen denk ik dan...

 

Desmeu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

Is er dan toevallig een manier waarop ik mij kan laten migreren naar dit nieuwe platform, of is dit gewoon geduld hebben?

In ieder geval al bedankt voor jullie input.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet Klantenprijs niet zichtbaar na inloggen?

@Desmeu ik ga eerlijk zijn, we zijn helaas niet erg in detail mee wat de stand van zaken voor business klanten is. Maar we weten wel dat ook voor business klanten de migraties naar het nieuwe IT-systeem bezig zijn en regelmatig klanten worden omgezet.

De toestellen die je ziet in deze actie zouden wel niet mogen afhangen van of je al wel of niet gemigreerd bent. Dus ik zou contact opnemen met de klantendienst of even langsgaan in een Telenet center en daar jouw bestelling laten plaatsen door de medewerker. De toestellen van deze actie worden ook steeds thuis geleverd en voor een tv moet je vervolgens zelf nog een afspraak maken met Post NL zodra je de communicatie van hen ontvangt.

Sorry voor het erg late antwoord, trouwens.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes