|
25.566
netweters
|
158.063
antwoorden
|
|
21.332
vragen
|
Sinds enkele dagen werkt de telenet speedtest niet meer.
Wat is de oorzaak?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op 3/10/2018 probeerde ik een speedtest uit te voeren.
Functioneerde niet.
Kreeg bericht:
"Kan geen verbinding maken met de testserver. De verbinding kan worden geblokkeerd door een firewall of er is sprake van serverproblemen. Probeer het later nogmaals."
reden?
oplossing?
@khaemwaset@ schreef:Op 3/10/2018 probeerde ik een speedtest uit te voeren.
Functioneerde niet.
Kreeg bericht:
"Kan geen verbinding maken met de testserver. De verbinding kan worden geblokkeerd door een firewall of er is sprake van serverproblemen. Probeer het later nogmaals."
reden?
oplossing?
@khaemwaset je kan altijd deze website http://www.speedtest.net/nl gebruiken. Dit is dezelfde speedtest als die van telenet 😉
Bedankt voor de tip!!
Weet u ook waarom Telenet speedtest niet functioneert?
@khaemwaset, ik heb het intern eens doorgegeven om na te kijken wat er aan de hand is met onze Speedtest. Merk hier namelijk hetzelfde op! Hou je op de hoogte.
@khaemwaset, goed nieuws! Het issue met de Telenet Speedtest is opgelost. Hier lijkt hij alvast terug te werken. ![]()
Hier werkt de speedtest ook terug na een week
Volgens mij heb je het verkeerde bericht aangeduid als oplossing; het was immers @Suzy die het probleem heeft opgelost.
Op 24/10/2018 is download snelheid bij herhaling 48 Mbps!!!
Normaal heb ik bij de speedtest een download snelheid van 193 Mbps.
Wat is de oorzaak?
@khaemwaset, heb je al eens een cross speedtest gedaan met bijvoorbeeld Ookla? Anders ga je jouw netwerk eens moeten nakijken. Hier zie ik qua resultaten niet meteen iets eigenaardig. 😉