24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
vind het een beetje zonde om nu chromecast of iets dergelijks aan te schaffen. Meeste kan ik via mijn televisie en via airplay. Zou gewoon gemakkelijk zijn om een locale app te hebben ... ik wacht wel nog even
@HaroenR We zijn nu ongeveer een half jaar verder sinds de release van de standalone app voor recente Samsung TVs. De app werkt zeker al beter dan in het prille begin, maar het valt me nog steeds op dat de performantie ondermaats is. Het navigeren doorheen de menu's is best wel erg traag en er is ook veel delay bij het klikken en het moment dat de actie uitgevoerd wordt. Aan de TV zal het niet gelegen zijn want het betreft hier zowel een high-end 2020 alsook een high-end 2021 model waarbij apps zoals Netflix, Amazon Prime TV, Disney, YouTube, Facebook TV, Spotify,.. wel heel erg responsief zijn.
Is hier een bepaalde reden voor? Wordt hier nog aan gewerkt? Kan hier überhaupt nog een verbetering mogelijk zijn?
Thanks voor je feedback.
Ik kan de flow app niet downloaden maar snap niet wat het probleem is. Ik heb een samsung TV die is uitgebracht in April 2019 maar toch staat de app er niet op. Is er een manier om deze toch op mijn tv te krijgen. Ik moet nu steeds vanaf mijn gsm alles bedienen en dat is echt niet praktisch.
Iemand die me eventueel kan helpen?
Je dient je software gegevens na te kijken. Er is een specificatie waar je aan moet voldoen :
Heb het in het geel gemarkeerd dus kijk zeker na dat je die versie op je tv hebt staan anders werkt het niet.
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik zal het straks eens nakijken. Moest die versie er niet opstaan, is er dan een manier om deze er toch op te krijgen? Of is de enige oplossing dan een nieuwe tv?
Dat ligt aan het update beleid bij Samsung zelf. Kan zijn dat ze je toestel te 'oud' vinden om het niet te updaten maar dat lijkt mij straf voor een tv uit 2019.
Kijk gewoon na of je die versie hebt en anders kijk of je een software update kan uitvoeren. Indien niet dan zul je moeten wachten en na een tijd nog eens zien of die update komt.
Voor nu kan je dus niet anders doen dan op deze manier verder te gaan. Tenminste zolang die versie voor je tv er niet opstaat.
Daarom gebruik ik zelf liever een externe mediabox, zodat ik niet m'n hele tv moet vervangen voor software. Ik gebruik de 4k Apple TV (met de nieuwe afstandsbediening, dus 1 apparaat/afstansabediening voor alle apps).
@HaroenR Komt er binnenkort een update van de Samsung app aan? De app is nu al enkele maanden uit maar er zijn toch nog heel wat mankementen en de mogelijkheden zijn zeer beperkt. Het is, met alle respect, echt geen plezier om de app te gebruiken. Zijn jullie zich hier zelf van bewust?
Alvast bedankt voor wat informatie!
Heeft het eigenlijk zin om hier moderators te taggen en er vragen aan te stellen aangezien er toch weinig of geen reactie komt?
Of ben ik echt de enige die deze slechte ervaring heeft met de Flow App op een Samsung TV?
Je kan de moderators de vraag stellen maar ook die zullen het intern eens moeten navragen bij de collega's. Of er een antwoord op komt geen idee want er is niet altijd informatie omtrent updates of iets dergelijks. Dus ja je kan de vraag stellen maar er is dus een kans dat er geen antwoord op komt omdat ze het niet weten.
Hallo
Zelf maakte ik een half jaar gebruik van de Telenet TV Flow app op mijn Samsung-TV. Op zich geen rampzalige ervaring, maar een goede was het ook niet. Vooral de kostprijs in combinatie met de haperingen tijdens live kijken en tijdens het doorspoelene/terugspoelen overtuigden me om het abonnement stop te zetten.
Ik kijk nu vooral tv via de apps van VTMGo, VRTnu, GoPlay ... Gratis en gebruiksvriendelijker dan de TV Flow app.
Heel leuk dat dit voor Samsung (android os) klaar is, maar zijn er reeds updates voor de LG Webos toestellen?
Dank voor de feedback
Mvg, Harold