24594
netweters
|
19050
gesprekken
|
20558
vragen
|
In de nieuwe Telenet app werkt 'Optimaliseer je wifi' niet; na 'Start de test' verschijnt 'Er lijkt een probleem met de verbinding te zijn', terwijl de wifi verder gewoon werkt.
Dit op verschillende toestellen en dit sedert de app gelanceerd werd.
@sb@ schreef:Heb je geen speciaal telefoonnummer gekregen waar je dit kan melden?
Het gaat hier om een app die voor iedere telenet klant bedoeld is, heeft niks met de testen van de nieuwe box te maken.
Nee, waar, van wie?
Bij de telefonische helpdesk heeft men er het raden naar waarom het niet werkt en verwees men me naar hier.
Jazeker, verbonden met mijn Linksys.
Waar wordt er gesproken over een nieuwe box?
@Ex-Netweter, geen zorgen, denkt dat @sb even in de war was. Maar het gaat wel effectief om de Telenet app waarin je ook je WiFi verbinding kan uitmeten en optimaliseren. Heb de URL alvast even toegevoegd voor meer info.
Vind het wel vreemd dat ze je hiervoor naar De Netweters sturen, @Ex-Netweter. Dit is een Telenet app en als hier iets niet optimaal in werkt of iets fout loopt moeten zij dit voor je onderzoeken. En indien ze het zelf niet kunnen oplossen, moeten ze een dossier aanmaken voor je naar de collega's van een back office.
Klopt, en inderdaad onbegrijpelijk!