24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik heb gisteren de Telenet app gedownload.
Na het ingeven van mij login gegevens krijg ik een scherm "bekijk de detail van je verbruik door op de bol te tikken" echter krijg ik geen bol en kan ik niet anders aanklikken.
Heb dit geinstralleerd op Samsung S7 edge met Android 8.0.0. Ook heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Iemand een idee waar dit blokkeert?
Ik zou deze app willen gebruiken omdat ik een wifi booster zou willen bestellen.
Dan scheelt er toch iets bij u ... Want zoals @Suzy ook al aangeeft moet je op zijn minst de bol zien met uw internetverbruik.
Zoals je kan zien heb ik Basic Internet, dus het hoeft geen WIGO te zijn om te werken.
Ik heb deze app ook nog op een ander toestel geïnstalleerd en krijg daar hetzelfde resultaat.
Na deze installatie heb ik eventjes een ander scherm gehad, maar na aanmelden kreeg ik weer een scherm waar niets op te zien noch te selecteren was.
Moet er in "mijn telenet" ergens iets in- of uitgeschakeld worden om deze app te gebruiken? Mijn contract is whop. Is daar een probleem mee? De andere apps van telenet zijn ook geïnstalleerd en werken normaal.
Dat het, bij mij, op twee toestellen voorkomt geeft de indruk dat er achterliggend iets niet helemaal snor zit.
Groeten
ik wou deze app gebruiken voor mijn wifi te optimaliseren, maar de app werkt niet op mijn smartphone.
Samsung S7 .
Moet er misschien nog iets speciaals gedaan of gedownload worden op deze app te laten werken.
Denk niet zozeer dat dit aan het toestel ligt aangezien @louishufk hier ook problemen mee heeft
@louishufk en @Zenny
Ik vind dat toch heel vreemd ... Zowel op mijn vorige A5 als nu mijn S8 (beide Android 8.0.0) werkt die app probleemloos ...
Heb het nog eens geïnstalleerd en deze keer aangemeld met mijn U... nummer i.p.v. mijn mail adres.
Hetzelfde resultaat.
Reacties in play store geven wel aan dat er nog personen zijn die de app niet aan de praat krijgen.
Groeten
En wat voor toestel en OS heb je? Heeft er al eens iemand de moeite gedaan om na te gaan welk toestel/OS de personen bij wie dit niet werkt gebruiken? Misschien is daar wel een correlatie in te vinden ...
Nog eens een testje gedaan. Nog eens geïnstalleerd en nu aangemeld met de gegevens van een andere persoon. En nu werkt het wel. Er is dus waarschijnlijk een probleem met de klantinformatie die opgehaald wordt.
Groeten
Owkeej, dan is het dus een probleem voor de klantendienst. Uw gegevens en account checken ....
Een bedenking: Is er een mogelijkheid dat de problemen voortkomen uit het gebruik van de TV-box?
De andere klant heeft geen tv-box. Ligt de oorzaak niet in de manier van manipuleren van het verbruik van de tv-box?
Interessant zou zijn dat andere tv-box gebruikers die "Telenet" app eens zouden controleren.
Groeten
@louishufk schreef:Een bedenking: Is er een mogelijkheid dat de problemen voortkomen uit het gebruik van de TV-box?
De andere klant heeft geen tv-box. Ligt de oorzaak niet in de manier van manipuleren van het verbruik van de tv-box?
Interessant zou zijn dat andere tv-box gebruikers die "Telenet" app eens zouden controleren.
Groeten
Ik heb de tvbox en bij mij werkte het
Het is bij mij eindelijk (niet volledig) gelukt. Ik heb mijn collega laten inloggen via mijn smartphone. Bij hem lukte dit zonder probleem. Daarna heb ik ingelogd en nu lukte dit wel. Ik krijg wel geen gele bol om mijn verbruik te zien maar de andere delen van de app werken wel.
@Zenny, heb de app store reviews nog eens bekeken en eens contact opgenomen met de app ontwikkelaar binnen Telenet. Als je de laatste versie geïnstalleerd hebt, zou je altijd iets moeten zien op de homepage. Ofwel een gele bol voor je internetverbruik, ofwel WIGO/YUGO verbruik, ofwel deze pagina:
Zo niet, neem je best even contact op met Telenet via Facebook/Twitter of telefonisch, zodat ze dit voor je kunnen bekijken.