24785
netweters
|
152663
antwoorden
|
20729
vragen
|
De Telenet apps zijn allemaal verdwenen op Google Play Store?
Bv de Telenet TV app: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv
Als ik zoek naar Telenet, dan vind ik niets terug in de Google Play Store. Alle apps zijn verdwenen.
Wat is er gaande bij Telenet? Is écht alles kapot aan het gaan door het nieuwe IT systeem?
Wanneer gaan daar eens koppen rollen en gaan we enkele beslissingen terugdraaien?!?
@Ex-Netweter
Lees het bovenstaande antwoord van @Suzy leer lezen als dat gaat.
Wat heeft het voor nut om er over door te blijven gaan ? het probleem is toch opgelost ? Jij ervaart er geen probleem mee want jij gebruikt geen van deze apps.
Aub stop met te posten om te posten doe je zelf een plezier en neem genoegen met het antwoord wat gegeven is door @Suzy
Het was een probleem dat de apps er uit waren goed dat kan gebeuren en zijn terug geplaatst en ik merk uit de Apple store ook wel eens dat er andere apps verdwenen zijn en dat lost zich ook wel weer op.
De FreePhone Bussines app is in de Apple store ook niet beschikbaar.
Voor de rest zijn alle andere apps wel beschikbaar.
Heb je zelf ook een Iphone ? Check dan eens als je wil aub?
Beste "superweter" jullie houden niet van kritiek, hé?
Wel,
na de tigste uitval van het tv signaal
Na de om de haverklap ineengeroeste internet
na het tegendeel vertikken van tn om de helpdesk te bemannen met normaal betaald personeel ( die blijven!!)
Heeft het enige onderdeel van tn dat ijzersterk werkt ons deze boodschap gestuurd:
@francis6 de zaken die je aanhaalt hebben niets met deze thread te maken. Zou je dan ook willen vragen het hier on topic te houden. Indien je graag iets kwijt wil over de prijsaanpassing, dan kan je dit uiteraard delen in het onderwerp dat hier al over werd gestart.
Jouw afbeelding hebben we trouwens moeten afkeuren, omdat je klantennummer hierin zichtbaar was.
Ik snap wel dat de opslag niets met het topic heeft.
Maar, moe getergde klanten meer laten betalen lost technische mankementen niet echt op hé?
Opmerkingen over de slecht betaalde ( leeglopende) helpdesk etc worden vakkundig genegeerd.
Ieg, we zullen het zelf wel oplossen