Beantwoorden
Avanti
Experienced Weetjesweter
On a roll... A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Verbruik buiten abonnement na 1 jaar vooruitbetaling

1000032615.jpg

1000032615.jpg

1000032614.jpg

1000032613.jpg

 Na het aanvragen van 1 jaar vooruitbetaling heb ik opeens mobiel verbruik buiten abonnement en zou ik teveel piek verbruik hebben bij mijn vast internet. Dit terwijl ik een one for one abonnement heb.

76 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Dat zijn nu eenmaal de regels. Zolang een klacht bij de ombudsdienst niet afgesloten is, mag daarover niet rechtstreeks gecommuniceerd worden tussen klager en beklaagde.

In dit geval geloof ik helemaal niet dat klacht bij de ombudsdienst de oplossing gaat versnellen. Je moet al goed een ERP kennen om de effecten te kennen van een ogenschijnlijk kleine wijziging. De kan is groot (zeer waarschijnlijk) dat de kennis onvoldoende in huis is. Ook bij de externe partner(s) was er blijkbaar een gebrek aan inzet van bekwame medewerkers. Het kan niet anders dat ook Telenet niet gelukkig is met dit lang aanslepen.

Al de afrekeningen van dit jaar zijn fout, maar die werden en worden volledig genuetraliseerd met een creditnota (afrekening met negatief bedrag) zodat het een saldo nul wordt.

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Het klopt wat je zegt vanaf het bij de ombudsdienst zit houd 1 partij er mee bezig

Nu staat alles op pauze tot het uit geklaard is

Vanaf de 2 partijen  een akkoord hebben zal alles duidelijk worden en afgesloten worden

Dit kan nog even duren 

Eigenlijk heeft de klant hierbij een voordeel zeker als het een tijdje aansleept zullen ze een commerciële geste doen